Februari 2009



I februari var jag inne i en liten Olsen period. Det bloggades om M-K's fransväska från Prada och Ashley inspirerade med en sval vardagslook. Ännu mera Prada i väskform hittades hos bloggaren Jak&Jil, denna gången var det en stor kolabrun clutch dekorerad med stora stenar som jag föll för. I samma blogg hittade jag även en pärlprydd vacker kjol till gråa ben. Snygga Alexa Chung, en av mina absoluta favoriter, inspirerade i vanlig ordning. Min ringhets satte fart och jag drömde även om kilklackarna från Opening Ceremony. Denna månaden var jag även inne på röda läppar vilket visades i form av omslag och modebilder. Pyntade bloggen gjorde jag bl.a. med bilder på modeller som Alexandra Tomlinson och Eniko Mihalik.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Din blogg är grymt bra!!!

2010-01-06 @ 10:25:44
Postat av: Victoria

Snyggt, snyggt, snyggt, SNYGGT!


Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback