Red shoes



Bild: Refinery 29

Give me the look







Precis såhär vill jag se ut i sommar!
Bilder: The Sartorialist

Goodlooking


Jag vill sno hela looken. Aprikost linne med voland plisserad kjol i perfekt lång längd, enkla ballerinas, en virkad kasse och en väska i perfekt nyanser med pärlor och paljetter.
Bild: Mr Newton

The shirt



Vill fortfarande, som många andra, ha tröjan med stort T från Isabel Marant. Kan ingen av kedjorna komma med en kopia i lägre prisklass snart?

Wardrobe





Ingen dum garderob det där som för övrigt tillhör Kate Davidson Hudson. Jag vill ha samma ordning och samma innehåll.
Bild: The Coveteur

Lovely bag



Drömväskan just nu. Perfekt färg dessutom. PS1 finns att klicka hem hos Zoe.


Antoinette



När jag ser denna bild tänker jag på Marie Antoinette.
Bild: The Coveteur

Fredagsfint



Fint på Clemence Poècy.
Billd: tfs

Sommarfin



Mer sommarinspiration, här på Camilla Belle.

Randigt



I sommar vill jag ha en massa randiga toppar. Snyggt till jeansshorts dessutom.
Bild: tfs

Adorable pics





Bilder: models.com