Lanvinlove




Perfekta ballerinas, designade Lanvin såklart.


Adorable pics





Modell: Edita Vilkeviciute
Bilder: models.com

MIX



Fint och inspirerande, jag gillar mixen av material samt mixen av själva plaggen.
Bild: The Conveted

French Girls


Bild: Into The Gloss

Lördagslooken



Dagenss önskelook!
Bild: citizen couture

Balenciagas



Balenciagaskorna ovan skulle jag gärna ha i mina ägor i vår.
Bild: The Conveted

Vårfint





Bild: tfs


In my dreams...



Idag drömmer jag om sommaren och kilklackar i trä från Chloé.


Adorable pics







Anja Rubik för Vogue Russia.
Bilder: tfs

Perfect




En perfekt liten väska, designad Proenza Schouler.

Bilder: The Conveted & Zoë

Leo



Hennes leopardmönstrade päls skulle inte sitta fel.
Bild: tfs

Skoprydnad


Här är ett exempel på en såndär sko som jag skulle vilja ha hemma i hyllan som prydnad. Skon är designad Lanvin och finns att klicka hem hos Zoë.

Vår, nu tack!




Vårfint


Mer fint från acne, bild: net-a-porter.

Goodlooking



Rött hår, prydlig look med fokus på acessoarer och knalliga naglar.
Bild: tfs

Adorable pics



Modell: Kasia Struss Bild: tfs
NU: Mat Sen: plugg och godis

En bokstav tack!

Jag gillar berlocker och skulle gärna hänga ett R runt min hals. R:et nedan kommer från Jacqueline Rabun och finns att klicka hem hos Browns.



Hjälp



Måndag är inte favoritdagen för mig, idag önskar jag att jag hade någon som sminkade mig och gjorde iordning mig i håret.

Covercover



Alexa Chung prydde Elle UK's novembernummer.

Goodlooking




3





Bilder: tfs

Fredagsfin...


...á la Whitney Port.


Beige väska?


En beige väska kanske man skulle satsa på i vår. Väskan nedan kommer från Stella McCartney och finns hos net-a-porter.



Klä ner



Inspiration på hög nivå. Jag tycker det är himla snyggt att klä ner en enkel men ändå snygg rock med exempelvis jenas, t-shirt med tryck eller Converse.

Underbara Acne



Jag skulle gärna fylla hela min garderob med underbara Acneplagg.
Bild: net-a-porter


Goodlooking


Alltid lika snygga Anja Rubik, ge mig allt hon har på sig tack!

Styleparties



Jag har ägnat lite tid åt att bläddra igenom en massa partybilder på style.com's hemsida. Där hittade inspirationen ovan.

Peekabo



Fendis peekabo, ja tack!


Beautiful

 

Vackra January Jones på Golden Globes röda matta. Det roliga med henne är att hon ofta sticker ut med sitt val av klänning på röda mattan. Hon bär oftast en
stark färg i annorlunda modell.
Bild: models.com

Inspiration



Som vanligt gillar jag Alexas look. Lite rufsig i håret och med maffigt halsband utanpå skjortkragen.

Klänningar i min smak

Nedan: två klänningar helt i min smak. Jag gillar draperingarna, mönstren, färgtonerna och modellerna. Den första är designad av Aminaka Wilmont och den andra kommer från Camilla and Marc, bådda finns att klicka hem hos net-a-porter.



 


Frisyrer


...här i form av en lagom högg tofs på modellen Anja Rubik.

Sommar tack...



När jag ser den inspirerande bilden ovan vill jag ha sommar NU!
Bild: The Sartorialist

Den där koftan igen...



...här är en till tjej med den vinröda koftan jag skrev om häromdagen.
Bild: stockholm streetstyle

Dagens vill ha!


Aurélie Bidermann ringen i guld som finns att klicka hem hos net-a-porter.


The Golden Globes









Mina favoriter av klänningarna på Golden Globes röda matta. Det var många klänningar i ljusa färger som nude, vitt och aprikos, men även färgsprakande kreationer i exempelvis klarrött och smaragdgrönt.
Bilder: Celebrity Gossip

Check out



Påbilden ovan, en Natasha Poly som känns väldigt Elin Kling.

Inspiration



Inspiration från Lauren Davis.
Bilder: The Cobrasnake

Dagens vill ha


Hoorsenbuhs ring, finns att klicka hem hos Browns.


Lördagsfin...


...hade jag gärna varit i Alexa Chungs look ovan.

Adorable pics




Koftan



Vinrött gillar jag mycket, koftan som tjejen på bilden har är ju alldeles underbar.
Bild: stockholm streetstyle

Göra själv?!



Jag gillar personliga halsband. Som en kedja med berlocker man valt själv. Halsbandet nedan kommer från ABC och kan inhandlas på bl.a. net-a-porter. Jag funderar på om man skulle kunna öra något liknande själv då jag tycker att det är riktigt snyggt.    


Långklänningar











Jag rensade igenom mina bilder lite och hittade en massa långklänningar så här kommer lite inspiration gällande långklänningen som passar utmärkt att bära längre fram i vår och sommar, gärna till platta sandaler.

Materialmix



Jag gillar när olika material mixas på ett ssmakfullt sätt, som på bilden ovan där Alexa Chung bär svarta tighta skinnshorts och en stickad mysig tröja.