Lite bloggande

Nu blir det dåligt med bloggande på en vecka!

Stress imorgon också

Har massor att göra imorgon, ska dessutom gå upp vid sju och jag är inte alls trött nu (som vanligt), men mam måste ju sova, får försöka iaf.


Dagens "vill ha"

36466-25

Söt kofta!

Snyggt och ledigt

Snyggt och ledigt


Stress

Har inte blivit mkt bloggande idag. Stressdag är vad jag kallar detta, inte förrän nu har jag haft tid att sätta mig vid datorn.   


Dagens Sex and the City

Dagens Sex and the City

Carrie & Miranda

Dagens kändisbild

Dagens kändisbild
 
Mischa & Cisco på Hawaii.

Kvällen

Jag blev så glad förrut när jag kom ut och såg att det snöade men tyvärr slutade det lika fort som det började. Nu ska jag iallfall ut i kylan på en rask promenad och sedan väntar tv:n och en kopp te, gott. Har egentligen massa annat att göra men jag orkar bara inte.


Värme

36466-19

När jag ser en så söt outfit som denhär kan jag inte göra annat än att längta efter värmen  

Dagens Kändisbild

Dagens Kändisbild

Lindsay Lohan i söt outfit.

Dagens Sex and the City

36466-17


Go Kate!

                           Go Kate!    

Kate Moss i St Bart's för Fashion shoot med Stella McCartney

Julig wrap

Julig wrap

Lauren Bush iklädd en julig wrap, jag skulle dock valt något annat på fötterna.

I stort behov av USA-hjälp...

Det är nämnligen så att mina släktingar ska åka till USA och ska skicka med dom en lista med saker att köpa till mig. Eftersom jag själv aldrig ens har varit där vet jag inte vad som måste vara med på denna lista! Snälla ge mig tips, det kan likagärna vara skönhetsprodukter som kläder!


Underbar klänning

Underbar klänning

En julaftonsdröm

Slarvig svinrygg, snyggt!

Slarvig svinrygg


Underbar make

36466-10


vvzz

Härlig make-up. Älskar bruntonade ögpnskuggor tillsammans med lätt målade läppar och en lite bruntonad bas. 

Stuprör

djxhd

De sitter verkligen så snyggt på Kate Moss. Hon har den perfekta figuren för stuprör.

Skön stil på Kate Bosworth

hh

Uppvikta Hudson jeans, söta flip flops, fin brun väska, svarta solglasögon och en skir chiffongblus, så snyggt!

Snyggt

jdhv

Verkligen en snygg outfit, jag vill ha värme nu, eller åtminstone åka till värmen.

Skärp i midjan ska de va!

Nicole 1


sdvzv


rtert


ppou



Ny

Har alltså bytt till webblogg istället för blogspot!

Första inlägget

Välkommen till min nya blogg!