Dagens look x 2


Det har varit lite si och så med dagens look. Men idag blev det två. Passar kanske inte riktigt vädret här men hade det varit riktig sommar hade jag gärna klätt på mig Kirstens avslappnade outfit eller vännens lite sötare men med lite tuffare skor.

Jag har funderat på en blåbärsmuffins nu ett tag men, I don't need it. Jag ska gå ner till mamma, som rensar i källaren och göra lite nytta istället.

Bild: TFS

Vackra Paris vs. söta Elsa.


Bra kombo kallar jag det.

På tal om något helt annat,
lyssna, lyssna.

Bild: TFS

Leta och letar.



Jag letar och letar efter en söt vit överdel att ha i sommar som inte är genomskinlig men det är inte lätt.

Hey...



Foto: David Shields

Söta kjolen.

Söt kjol från Topshop. Jag tänkter mig till vitt ribbat linne och vita låga, lagom slitna Converse och någon tunn lång silverkedja med stort hänge á la
Alexa Chung.

Magmuskler is the shit.


Här sitter jag ch lyssnar på Madonna, några låtar på nya skivan är faktiskt riktigt bra. Nog om det. Sasha Pivovarova gillas ju så idag blev det en bild på henne.

Nästan väldigt fint.



Jag gillar tjejen, nagellacket, skorna, halsbandet, väskan men jag har lite svårt för klänningen. Lite mycket cirkus över tyget nedtill.  

Mer Valentine.



Mycket Valentine nu, men vad gör det? Bilderna hittades
här.

Två av favoriterna...


...som jag gärna vill se mer av, gärna ihop. Sienna och Keira har fullt upp med att promota kommande filmen, The Edge of Love, som jag för övrigt bara måste se. Två favoriter och lovande kläder...

valentinevalentinevalentine



Lite Valentine i svartvitt.

Kollage:igt.

AlexanderWangresort . Batik . Synligdragkedja . Nagellackigråatoner . LouDillon . GuldfrånYSL . Flätadeskärp . Färggladväska . Armband . Mary-Kate . Katemedsnyggthår . T-shirtmedtryck . Massablandadehalsband

Så vill jag ju se ut.


Jag skulle gärna sno åt mig några outfits från Philip Lim's resortkollektion. Ovan ser ni mina fyra favoriter.
Kjol i fint mönstrat tyg, till det lös långärmad skjorta och brett brunt skärp i midjan. Ursöt grön klänning i enkel modell med liten ärm, med smalt skärp i midjan och snyggoskor till det. Mönstrad klänning i svartvitt, över den, lång och lite annorlunda kavaj och Mary-Janes till det. Ljusblå kjol med fickor, randig tröja och en liten chic jacka till det - missmatching när den är som bäst.  

Bilder: style.com

Snyggingar.



Dessa snyggingar till skor från Acne skulle jag vilja prova för att se om de vore något för mig.

Dagens look



Sommarfin är Whitney Port i blommig klänning i starka färger.

Kolla in



Valentine i tuffa solglasögon som jag gärna skulle ha i min ägo. 

LBD med spets.


Fint med en lbd med spets upptill. Fina klänningen ovan kommer från Jane and Eleni beloved.

Dagens bild



Lite Irina såhär på regniga måndagen.

Bild: Zoo Magazine

Kollage:igt.



BehatiPrinsloo . ZooMagazineomslag . Playsuit . FinasteklänningenfrånAcne . ErinWasson'sstil . Plattasandaler . StrandfinálaDunst . Färgklicktillklänning . Richieisommarsötlook .

Kolla in...



Spetsprydda ben, fin blå nyans, lösa lockar, ursnygga svarta high-heels, klänning i fin modell gjord av underbart blommigt tyg i annorlunda färgsättning. Jessica Joffe och Genevieve Jones, klädmässigt-  i sitt esse.

Nu ska jag sova eller något.

Fint från Topshop.



Söt kjol från Topshop. Jag tänker mig till vit t-shirt, vita tygskor, knalliga naglar och lite pärlor.

Kolla in

Keira Knightley plåtas av Mario Testino. Kolla in svenska make-up artisten Gucci Westman i bakgrunden i söt rutig klänning och skimmrande gladiatorsandaler.

3 x Ray Ban



Wayfarers i brunt och svart och ett par clubmasters. Snygga är dom allihop.

Dagens look


Jag ser verkligen inte ut såhär idag men jag hade inte haft något emot det alls. Sandalerna är ju hur snygga som helst, fint med upprullade byxor oxå.

Kvällen min.

Nu ska jag dricka hallonsaft, kolla tv (Big Love, SaTC & fotboll) och fixa lite med massa utklippta recept som ska klistras in i min receptbok. 

That skirt.



Rolig kjol från D&G, fin till både vardag och fest.

Wang-snyggt såklart.


Lite plagg designade Alexander Wang skulle passa utmärkt i min garderob. Känningen ovan, i en av favoritfärgerna, är något lång men snygg och enkel (man kan ju alltid lägga upp). Linnet kan va snyggt till slitna, uppvikta jeansshorts och gladiatorsandaler eller high-heels.

Plaggen kan inhandlas
här.

I like!



Jag brukar gilla omslagen till Zoo Magazine, detta är inget undantag. En vacker Irina Lazareanu med mycket lugg, blåa minishorts och massa svarta fjädrar. Riktigt snyggt!

Massa, massa ringar.



Lite för många om du frågar mig...

Utgång och en lbd.


En fin, solig och varm kväll som denna vankas utgång. Först ska det bli middag och massa vin såklart. För en gångs skull har jag jeans på mig idag, man måste ju variera sig lite. Något jag verkligen behöver investera i är en lbd som jag verkligen gillar. Som man bara kan slänga på sig när man känner att man inte har något att ha på sig. Undra vart man kan hitta den perfekta lbd:n...

Dagens bild



Ingen har väl missat Mary-Kate i senaste
ELLE US. Snygg som vanligt såklart.

Vore ju så sött.

Den söta silkiga toppen från Derek Lam hade jag gärna haft på mig idag till mina jeansshorts och bruna gladiatorsandaler.

Bild: Browns

Dagens bild



Lite MiuMiu, för ovanlighetens skull...

För manLIKT.



Båda systrarna Olsen gillar ju att matcha sina outfits med manligare plagg, exempelvis den lite längre kavajen. På gårdagens CFDA gala kom Ashley dit iklädd en för manlig outfit för min smak. En hel kostym, för kvinnor såklart, från Calvin Kleins resort kollektion. Då gillar jag den högra mer feminina Ashley. Jag har väldigt svårt för tjejer/kvinnor som klär sin i för "karllika" outfits.


Dagens look


En Sienna Miller look vore inte fel en dag som denna. Istället för små shorts och en t-shirt som jag nu har på mig skulle gärna dra på mig en byxdress, gladiatorsandaler, wayfarers, några fina örhängen och en knut på huvudet. Finfint.

Dagens bild:er.



Natalia Vodianova i bl.a. lite Prada och Balenciaga.

Bilder: style.com

Den där filmen...



Jag vill se Sex and the city filmen nu, nu, nu. Fast vem vill inte det egentligen !?

Dagens bild



Tre favoriter, från Nylon.