Goodlooking



Önskelooken för dagen.
Bild: tfs

Everybody's Invited





Bilder: models.com

På tal om väskor...


...spana in snyggingen ovan.

Drömväskan



Jag vill också shoppa drömväskan från Celine.

Vinrött


Jag skulle inte tacka nej till tröjan i vinrött ovan från 3.1 Philip Lim.  Finns att klicka hem hos My Theresa.

Leo



Bild: models.com


Guligt



Gult är ingen färg jag föredrar men på en mörk skönhet kan det vara mycket passande.
Bild: Celebrity Gossip

Goodlooking


Önskelooken - söndag.
Bild: tfs

Bloggtips







Ni har väl inte missat
The Man Repeller?

Önskelooken



Önskelooken för dagen.
Bild: tfs

Beauty







Bilder: models.com

Cover


Bild: tfs

Önskelooken



En perfekt lördagslook.
Bild: tfs

Önskelooken



Dagens önskelook - helsvart på Rosie Huntington-Whiteley.
Bild: tfs

Matching



Att bland exempelvis en paljettväska med en annars "vanlig" outfit, det är snyggt tycker jag. Som på bilden ovan.

Goodlooking



Dagens önskelook, om det hade varit lite varmare ute kanske...
Bild: tfs

Dagens frisyr...



...mittbena och en lite lös låg uppsättning, som Olivias på bilden.

Bar rygg



Jag tycker det är riktigt snyggt med bara ryggar.
Bild: tfs

Goodlooking



Miranda Kerr
Bild: tfs