Prickigt och välmatchat

36466-75

Vill gärna ha det enkla chanelhalsbandet.

Dagens bild

Dagens bild


Pà tal om Kate

Pà tal om Kate

just lovely...

Hôg midja, till och med enligt Moss

Hôg midja enligt Moss

Det sâgs ju att midjan kryper hôgre och hôgre upp. Hôg midja har ju dessutom anvânts flitigt pà sistone av en av de frâmsta stilikonerna, Kate Moss. Snart kommer sâkert de flesta fashionistas att bâra byxor med hôg midja.

Like the jacket

36466-146

Den vill jag oxà ha Kiera!


Ge mig tack!

Ge mig tack!

Ursôt, vit sommarklânning i skjortmodell med knyt.

Dagens bild

36466-144
Allas vàr Mona.


Give me please!

Give me please!

Snâlla ge mig dessa shorts, màt mig àtminstone fà hitta ett budgetalternativ...snâlla!

Ledig outfit

Ledig outfit

www.shopbop.com

Dagens kândisbild 1

Dagens kândisbild 1


Dagens bild

Dagens bild


Dagens kândisbild

Dagens kândisbild


Fôrresten...

Lyckad dag. Sitter hâr och tittar ut genom mina fônster pà ett regningt och gràtt Paris. Det regnar jâmt hâr kânns de som. Jag som skulle gàtt ut och shoppat lite nytt idag. Har verkligen ingen lust alls att gà ut i detta ôsregn. Hur som helst màste jag ut om en stund fôr att kôpa dricka infôr kvâllens festligheter. Nej, hur ska jag se ut i hàret ikvâll? Mitt hàr som lockar sig sà fort det âr fuktigt ute och nu ôsregnar det ju verkligen. Jaja de lôser vâl sig alltid... Visst har man vâl varit ute i ôsregn fôrr och haft lika roligt som vanligt. Kanske bara fôr att man just dà inte riktigt tânkt pà hur man ser ut i hàret!? Nee nu ska jag kolla klart pà Kingdom of heaven. Tjing!

Vilken drômm!

Vilken drômm!
 Vill ha,vill ha, vill ha!

STORhandling pà G

STORhandling pà G

fôr Haley och Hilary.

Band i hàret vill jag ha men...

Band i hàret vill jag ha men...
...ja tânker INTE ge mig ut i detta spôregn fôr att kôpa ett passande fôr kvâllens partyoutfit.

Dagens kândisbild

Dagens kândisbild


Stylish sisters

Stylish sisters

Gillar verkligen Hilarys "nya" klâdstil, vilken fôrândring! Pà bilden här, nàgot tràkig men ändà stilren och snygg.

Dagens kândisbild

Dagens kândisbild


Hâr ska de sys...

36466-13036466-129

När jag kommer hem till Sverige ska lilla mamma fà sy kopior av dessa tvà linnen. Ge mig nu.


Tre par...



...med öppen tà.

Sweet dresses

36466-12636466-121

Diadem ska de va...



...and I like!

Dagens andra kândisbild

36466-128


Jessica Stam

36466-125


sju "HM vill ha"


sju "La Redoute vill ha"



sju "asos vill ha"


Dagens kândisbild 3

Dagens kândisbild 3
Söt klänning!

Bloggkväll ikväll

Ikvâll e de bloggkvâll fôr min del. Dà ska hâr bloggas vill jag lova. Tjingeling.


Skor,skor,skor

36466-15436466-155

www.shopbop.com

Stuprör och höga klackar ska de va!


Sôt outfit Rachel

Sôt outfit Rachel


Dagens kândisbild 2

Dagens kândisbild 2
Gillar M-K:s stil och skorna âr inte dumma men fârgen pà dem âr ingen hôjdare.

Dagens kândisbild 1

Dagens kândisbild 1

Bild fràn:
www.n-richie.net


Dagens kändisbild 1

36466-140

The Richards sisters

Kôpa?

Kôpa?

Ska jag köpa dessa fràn Acne eller inte? Det âr ett svàrt val vill jag lova.

Ge mig...

Ge mig nu...

McQueen sjalen, jeansen och ankelbotsen tack. Dà skulle jag bli nôjd, iaf fôr stunden.

Film med stort plus fôr stil

36466-14936466-14836466-144

Förra veckan var jag och en kompis pà bio och sàg en film med Uma Thurman och Meryl Streep, vet inte vad den heter pà svenska men pà engelska heter den Prime tror jag. Det var iaf en lâttsam, anorlunda och rolig romantisk komedi som jag absolut tycker att ni borde se. Ett stort plus var att Uma:s rollfigur hade  underbar klâdstil, inspirerande!

Ge mig tack!

Ge mig tack!

Sweet ballerinas.

Lâtt och ledigt Lindsay


Snyggt Sienna

36466-157


Trendspaning...

36466-146

...har konstigt nog hôrt att en stor trend i Paris kommer att bli cowboyboots och kort kjol...? Vad ska man tro? 

Sweet couple

Sweet


Dagens kändisbild

Dagens kändisbild


Ännu mera svart och vitt!

36466-141

Hâr pà Kirstens Dunst och hennes vân.


Kânner att d e dags fôr skoshopping snart...

Kânner att d e dags fôr skoshopping snart...


Snyggt

36466-137

Gillar Ashley Olsens stil hâr pà bilden, ursnyggt med enbart svart och vitt.

Lovely

36466-135

Mischa i snygg make och med diadem i hàret. Helt rätt!


Dagens kändisbild

Dagens kändisbild

Outfiten hade varit mkt finare utan t-shirten!

Senaste Kirsten

Senaste Kirsten


Dagens Carrie

Dagens Carrie

Imorn blir de shopping a la Carrie.

En klänning i min smak

En klänning i min smak

Skulle inte ha nàgot emot att bära denna klânning vid ett passande tillfälle.

Svart men sött

Söt kappa
Kimberly Stewart i helsvart: Stora svarta solglasögon, svart, lite vidare kappa, klassisk svart birkin och svarta söta ballerinas. Ursött!

Jag vill ha en mysig sjal i vàr

Jag vill ha en mysig sjal i vàr