En av favoriterna.



Stam är en favorit sedan länge och hon hänger med än.
Bild: tfs


The City/Hills



Jag kan inte, det går bara inte. Både The City och The Hills ligger uppe på Mtv's hemsida, jag måste titta nu. Det får bli en pluggpaus igen. Spana förresten in Whitney och Lauren på bilden ovan, visst är dom fina, jag gillar deras frisyrer.

Oh My Georgia!





Georgia May Jagger är en riktig snygging. En yngre version av Lara Stone, med ljust svall, glugg mellan tänderna osv.
Bilder: tfs

Black only black.



Häromdagen bar jag helsvart och det gillar jag mycket. Det känns snyggt, enkelt och bara helt rätt. Det lär bli mer helsvart framöver.
Nu, åter till pluggandet.

Dagens look



Precis såhär vill jag se ut idag. Allt är perfekt!

Omslagigt



Detta omslag med vackra Milla Jovovich gillas.
Nu - tandborstning, sen sängen med senaste Elle.

Palermo





Olivia Palermo verkar vara en riktig bitch men att hon är otroligt vacker och har en känsla för stil, det kan man inte förneka. Ikväll börjar The City säsong 2 i USA. Som jag har längtat!

Mer fashionweek.















Nu har jag övergått från att städa till att rensa bland bilder. Ovan, lite fashionweek.
Bilder: Jak&Jil & The Cobrasnake

Lee


Här håller jag på och städar och plockar för fullt. En liten bloggpaus ska dock hinnas med. Du har väl inte missat att spana in den heta modellen Abbey Lee?

Business chic

Detta gillas Ashley.

To do



Imorn ska här bloggas. Morgondagen ska jag inte ägna en stund åt att plugga. Istället ska jag försöka bringa lite ordning i vårt fina hem, installera min nya skrivare/scanner och fixa med länkar på datorn. En fixardag helt enkelt. Nu ska jag kolla lite GG sen sova.

Maniii



På den senaste tiden har jag blivit lite smått besatt av två saker. Ringar och halsdukar/sjalar. Igår inhandlades två nya sjalar som jag kommer använda flitigt i höst, båda var från H&M och kostade nästan ingenting...
Bild: stylesightings

Now I'm off to town.


Bild: tfs

En härlig mix av Chung.



Svarta byxor med lagom hög midja, Chanelballerinas, randig tröja, speciell kofta i annorlunda färg, leosjal och Chanelväska. Detta gillas. 
Nu väntar en shoppingtur och fika på stan med härliga sambo. 

Adorable pics


Pluggpaus. Jag håller på med en uppgift som bara måste bli klar idag. Jag ska powerplugga nu i tre timmar för då kommer min kära vän hem från jobbet och då är det popcorn och film som gäller.

Geee miiig!

Blusen tar jag, resten kan hon behålla.

Her shoulders

Very black, sjal som bryter av, och axlarna. Snyggt! Bild: elle.com

Jag har väldigt dåligt med tid nu då jag har en del att jobba igen i skolan. Jag har helt enkelt inte tid att ens titta på inspirerande sidor osv. Därför blir det lite dåligt på bloggfronten de närmaste veckorna. Jag tar av det jag har och gillar i min bildmapp på datorn.

En dagens tack.



Idag blir det en slappardag. Ska först vila lite, sen ska jag plugga och hänga vid datorn. Blake Livelys flygplanslook på bilden ovan hade passat perfekt en dag som denna. 

Hello gorgeous!



Emma Watson


Olseninspiration



Ge mig allt tack.


Något fint


...designat underbara Proenza Schouler, finns att klicka hem hos LaGarconne.


Dagens look


På smyckedesignern Pamela Love. Bild: elle.com

Min dag inleddes med en långpromenad längs Kungsholmen. Nu ska jag duscha, fixa lite te och sedan ägna dagen åt en bok som måste läsas ut tills imorgon. Bloggpauser lär det dock bli.

Goodlooking



Dagens look på Kate Schelter. Bild: elle.com

Today's


Monday - Packning. Ärenden på stan. Besök här och där. Stockholm.

Lion



Tjusigt!

I LIKE



Hur snyggt som helst!
Bild: Jak&Jil

Goodlooking



Har hängt vid datorn ett bra tag nu och hittat den ena snyggingen efter den andra. Här ovan, Vanessa Traina.
Bild: elle.com

Fashionweek



Vilken modeintresserad människa älskar inte när det är fashionweek?! Dessvärre hinner jag knappt med att kolla igenom kollektionerna men senare ska jag försöka hinna med att ägna en liten stund åt styles bildbank från visningar, fester och streetstyle.

Bilder: tfs, style & thecobrasnake.

Check out Taylors friend.



Spana in Taylor Momsens vän till höger.

Saturday's to do.



Nu ska jag snart åka iväg för att inhandla så roliga saker som skrivare/scanner och en en extern hårddisk till min dator. Sen väntar lördagsfika på stan med mina favorittjejer. Ikväll väntar dessutom efterlängtade festligheter.

Bild: Anja Rubik, Numero.  tfs.

Olsentime



Hello gorgeous är bara förnamnet.

Big hair




Terry Richardson, Purple Magazine. models.com.

Check out her shoulders!



OMG Daria!


Covertime



Maryna Linchuck. Vogue Nippon, October 09.

What to do!



Nu ska här plockas iordning på allt som inhandlades på resan. Allt från skor, till underkläder och skönhetsprodukter.
Bild: stylesightings

Check



Kom precis hem efter en trevlig lunch på stan. Nu sitter jag framför datorn, dricker vatten med smak av grönt äpple och käkar kinderchoklad, inhandlad i Tyskland. Ska spendera de närmaste timmarna med att kolla mina favoritbloggar samt mode och kändissidor.

Dagens look


Jessica Alba av alla människor.

Home sweet home



Nu befinner jag mig alltså hemma. Det är snart dags att packa ihop mitt liv för att flytta upp till Sthlm men först har jag en massa saker att fixa med.

Önskelooken

Aterigen har jag hittat en snygging bland  streetstylesidorna. Som henne skulle jag gärna se ut idag da shopping och god mat i Amsterdam star pa schemat. Vädret tilllater dessvärre inte riktigt sa lite kläder.

Sweetheart


Jag vill se mer av vackra Rose Byrne, som du bl.a. kan se i en av mina favoritfilmer - Marie Antoinette.

Dagens Chung

Alexa är för mig en stor inspirationskälla när det gäller kläder och personlig stil, vilket man givetvis märkt om man läser denna blogg. Pa bilden ovan bär hon dagens önskelook: slitna jeansshorts med hög midja, langärmad tröja med tryck samt ursöta och speciella ballerinas.

Back in Cologne.


Bild: Whitney Port,  tfs.

Jag är fortfarande pa resande fot. Just nu är jag tillbaka i Köln efter en solig vecka i Italien. Dagen kommer att besta av pluggande, den andra boken i Twilight-serien och klippning ur modetidinngar. En skön söndag med andra ord. Blogga ska jag oxa hinna med.

Kolla in...




...tjejen ovan som jag hittade pa nagon streetstylesida (kommer tvvärr inte ihag vilken). Tack för den inspirationen!

Dagens look


Det blir mycket Sienna Miller i min blogg men hon är allt en av favoriterna. Outfiten ovan skulle passa utmärkt idag, jag skulle dock bytt ut skorna för dem tycker jag är gräsliga.

Godmorgon


I like!



Kate Moss för YSL i Paris - vackert!

En Moore


Partystass!

Adorable



Bild: tfs

Önskelooken



Dagens look bär Chloe Sevigny.

Whiteparty



Ska jag ha en stor sommarfest nagon gang da ska jag ha ett whiteparty. Häftigt!
Bilder:style.com

Dagens look


Jag skulle gärna se ut som Ashley pa bilden ovan idag, minus cigaretten.