Gulddetaljer



En fin liten väska, jag är inte jätteeförtjust i guld men detta gillas.

Goodlooking



Inspirerande outfits där.
Bild: stureplan.se

Inspiration





Mer Miroslava Duma, här bl.a. iklädd Missoni.

Snyggo



Såhär ser jag gärna ut nästa vecka när jag befinner mig på varmare breddgrader.

Dagens vill ha



Japp, ett par Lanvin-ballerinas.

Hemma hos...





...designern Erin Fetherston

Sommarklädd





Lite somrig inspiration kan för min del behövas då jag åker på semester på lördag. Här ovan från ryska Miroslava Duma.
Bilder:
http://buro247.ru/all/term/moda/look_of_the_day/

Skjortan



Jag är ingen skjortmänniska men jag tycker det ser snyggt och ledigt ut med en lite lös skjorta med uppkavlade ärmar.
Bild: tfs


Beautiful Daria





Pics: tfs

Söndagslooken



...här på Anja Rubik.
Bild: tfs

Favoritsmycken på en bricka?



Har man ett fint fat, en fin bricka eller en skål så kan man lägga sina favoritsmycken där och ha dem framme.

Simple



Enkelt och fint. Så vill jag se ut imorn.
Bild: tfs

Mys, ja tack.

MYS. Jag gillar allt som är mysigt. Kanske är det därför hösten är min favoritårstid. Det blir mörkt tidigare, det regnar ofta och man kan med gott samvete sitta inne och mysa med tända ljus och en kopp te. I höst klär jag mig gärna i mysiga, stickade, lagom slappa tröjor till tighta jeans och ett par snygga skor. 



Bild: models.com


Palermo it is



Elegant och snyggt, precis som det brukar vara i Palermos fall.