Fin sak.



Söt t-shirt från Slow and steady.

Dagens look



Söt klänning, jag gillar trycket.

Dagens bild



Fröken Rubik i hatt.

Stiligt



Stiliga tjejer. En i byxor som är höga i midjan, röd clutch, litet linne och fin hatt och en annan i klassiskt svart med röda läppar och fin ring.

Dagens bild




Dagens look



+ en kofta. Ungefär så ser jag ut idag.

Dagens bild



Sasha Pivovarova

Bild: TFS

Dagens bild



Sasha Pivovarova

Bild: TFS

Volanger



Jag har insett att jag har fått volanger lite på hjärnan. Fint är det ju men inte alltid så smickrande kanske, det känns som att mn lätt kan se större ut än vad man är, men jag vet inte. Jag får nog leta efter något volangigt ändå...

Kolla in tjejen.


Hur fint som helst om man frågar mig. Chloë i cremefärgad klänning i fin modell, jag gillar att den är puffig nedtill. Broschen är som pricken över i. Platt hår i mittbena och klumpiga svarta heels till det, i like.

Hey nu får jag rappa på lite här. Ska skynda mig och duscha, sedan väntar film med Em. Mysigt i ösregnet.

Lily hon kan hon.


Avklippta slitna jeansshorts, grå t-shirt, hatt och glittrig väska. hur snyggt som helst.

Dagens bild



Bild: TFS

Fendi baby.



Höööga snyggingar från Fendi.

Bild: Browns

Vackert



Soligt . Irina . Volanger . Missmatching . Vind . Gladiatorsandaler . Blommigt


Bild: The Sartorialist

Nu ska jag ut i spåret och springa, det ser jag fram emot för jag har massa ny musik i min i-pod.

Dagens bild



Rubik Rubik Rubik Rubik

Some friday music.

Some friday music.
Some friday music.
Some friday music.
Some friday music.

Fina koftan.



Mysigaste koftan från See by Chloè, som jag vill ha till hösten, eller gärna nu. Tänk till stentvättade stuprör och vita Converse. Snyggtsnyggtsnyggt!

Shoppa den
här.

Dagens look.



Korta slitna jeansshorts, lös slapp vit tisha, kort svart kavaj, väska i modell större med kedjehandtag, röda solglasögon, lös toffs och lagom höga och lite annorlunda skor till det.

Nu ska jag duscha, måla naglar, osv.


Inspirerande flicka.



Nu ska jag kolla in lite Alexa Chung pics, alltid lika inspirerande...

A summerdress.



Jag kom nyss på att jag vill ha en fin speciell klänning. Min senaste klänningsköp har råkat bli två svarta och en mönstrad i färger jag aldrig brukar klä mig i. Inga dåliga köp men nu vill jag ha en blommig klänning eller en i knallig färg. Lite riktigt sommarväder och en ny fin kläning så är jag lite nöjd iaf.

I eftermiddag är det jobb som gäller sedan semester i 12 dagar, härligt. Solen skin då tack, jag vill ha mer fräknar. Nu ska jag ut och gå med mamma.

Back.



Det blev ett litet blogguppehåll kan man säga. Pg.a. flytt och inget internet but Now i'm back.

Bild: Massimo Pamparana