HOT




Heta Isabelle Lucas i sanden. Bilder: tfs.

Beauty



Vackra Valentina Zeliaeva. Bild: tfs

Fullträff



En fullträff från Lindsay. Jag kopierar gärna hela looken.

Lite blandat...



bland annat lite blått, lite grått, fransar, jeans och stjärnor.

Working girl



Kom precis hem från jobbet här, nu ska jag kolla lite vid daton här. Sen blir det grillat och därefter långpromenad.

Mer av Alexa.



Lovely Alexa, roligt att hon har sin egan show på mt  nu, då får man se ännu mer av henne.

Adorable pics



Anja Rubik med b-friend.

Sommarlook

Finfin blus hon har på sig här ovan. Nu ska jag äta bästa frukosten, jordgubbar med mjölk.

RIP MJ



RIP Michael Jackson, jag måste erkänna att lite ont i hjärtat gör det.

Work



Natalia Vodianova, Vogue Italia feb, 05.

Nu ska jag gå till jobbet, en sak till bara innan jag går.

Något randigt




Idag vill jag ha på mig något randigt.

Details







Bleka kortkorta jeansshorts, MK-skor och paljetter.
Bilder: The Cobrasnake

Models in suits.



Nee, nu blir det sängen, är hur trött som helst. Det blir nog ett O.C-avsnitt innan jag ska sova dock.

Mönstrad minikjol


Klädinspiration är alltid välkommet, nu bara måste jag ha en mönstrad minikjol.

Blommig klänning



Jag vill oxå ha en blommig klänning, precis som söta Hanneli.

Bild: hanneli.lola.no

The Beach



Hejsvej, nu sticker jag till stranden.

Dagens look



Söt klänning och platta sandaler.

17:26





En underbar dag som denna vill man ju egentligen bara vara ute på havet, som Hilary Rhoda på bilderna ovan.

Jobbdax



Roligare än såhär blir det inte. Nu ska jag sticka och jobba ett tag och sen blir det häng hemma hos mig.

Mer Elsa



Blåa ögon, ljus hy, mörka bryn och orangeröda läppar.

Sylvan i Paris







I senaste Cover hittar man vår svenska stolthet, Elsa Sylvan. Lättklädd och med YSL-prydda fötter befinner hon sig på vackra Parisiska platser.

Mysigaste kvällen



Har precis fikat lite med mamma och lillasyster. Nu blir det ett O.C avsnitt och sen kryper jag ner i sängen med första boken i Twighlight-serien.

Mer Watson




Emma Watson är namnet på många bloggares läppar just nu, här ovan i senaste TeenVogue.

BIG Givenchy



Va bra det vore med en stor Givenchy med massor av plats för allt man kan tänkas behöva.

Fashion forecast






Emma Watson för Burberry fall 2009.

Glad Midsommar



Armcandy



Everybody loves Wang.


Något mönstrat


Jag vill ha något mönstrat, inte blommigt, rutigt eller randigt utan något liknande mönstret i Darias klänning på bilden.

Soligt





Nu skulle det inte vara fel att åka utomlands till värmen, särskilt när man tittar på bilderna ovan. En Italienresa är inplanerad i slutet av sommaren så jag får vänta tills dess.
Bilder: Teenvogue

Pics



Kom precis hem från jobbet och sitter nu här med lite godis och kollar massa fina bilder.

Do it like Ashley.



Brownhaired girls


Caroline Sieber & Julia Restoin-Roitfeld. Bild: tfs

Clémence



Jag vill se mer av vackra Clémence Poésy.

SnyggSigrid


Hur snygg är inte Sigrid Ågreni-D omslaget ovan?

Nu ska jag slänga mig i soffan framför en film, det lutar åt en av favoriterna, The Holiday.

Partygirls



Dree Hemingway med Demi Moores yngsta döttrar.

Inspiration



Spana in tjejen i mitten, hennes outift gillar jag.

Fina färgtoner



Nu ska jag ut och springa i det fina vädret.

It's on Alexa.



Inspiration på hög nivå, från Chung såklart.

Lots of clothes!


Spana in nyheterna bland följande webshopar så hittar ni allt ovan, Lagarconne, MyTheresa, net-a-porter och Brownsfashion.

Covertime



Snejana Onopka, Russian Vogue. Bild: tfs.

En vit tunn sommarklänning.



När det är sommar vill man ju kunna slänga på sig en tunn vit sommarklänning men om det är detta som kallas sommar så lär det aldrig mer ske.

Big hair



Bilder från Numero.

Millerinspiration



Lite inspiration från Sienna med vänner.

Monday



Måndag igen då. Idag blir det häng ute i solen och ikväll blir det långpromenad.

Shoe-time



Skor får man aldrig för många av, den som är ägare av alla snyggingar till skor på bilden ovan är lyckligt lottad!
Bild: theselby

Backstage - Balmain


Backstage



Erin Heatherton, backstage hos Armani.

Partynight!



Hade inte haft något alls emot att se ut som fröken Traina ovan ikväll när vi ska dansa som aldrig förr.

Hur snyggt?


...så snyggt! Anna Selezneva för YSL.

Dagens look


I detta väder skulle looken ovan passa utmärkt, jag hittade den hos LaGarconne.

Vogue China July 09





Anna Selezneva - så somrig, inspirerande och vacker.

Enaxlad


När jag såg vackra Amber Valetta på bilden ovan kände jag att jag bara måste ha en klänning med en axeln bar, gärna med en volang, som på bilden.
Bild:vmagazine

Paljetter



Som sagt så tröttnar jag aldrig på Alexa Chung, här ligger hon i gräset men en mörkblå paljettklänning.
Bild: tfs

No party tonight...



...men imorn så.

Halsbandet



Finfint halsband har Jessica Biel rut halsen.

Good friends



Ååå va fins Alexa's klänning är. Bild: tfs

Sommarklänning



Jag vill ha en söt somrig klänning, mönstrad och färgglad.

The nightlife of 80s New York.







Inspirerande till tusen, Steven Meisel har plåtat för Italienska Vogue.
Bilder: models.com

I like!



Wang-jacka, massa armband och hatt - I like!

Poly i Pucci



Bilder: tfs

Dagens vill ha


Enkel med annorlunda t-shirt från Rogan,La Garconne.
Nee, nu ska jag sticka till stan och fixa lite saker.

Rutig skjorta


Jag har verkligen fasnat för rutiga skjortor. Fint,som på bilden ovan, till vita jeans. Jag är inte mycket för vita jeans men till en skjorta liknande den på bilden vore det ju jättefint.

Tisdag



Natasha Poly, Numero. Fotograf: Camilla Åkrans. Bild: tfs

Dagens Chung-dos





Den där Chung alltså. Bilder: tfs

Sned snedbena



En riktigt sned snedbena kan vara riktigt snyggt. Undrar dock hur det skulle funka på mig...

Shoelove



Så snyggt så. Bilden hitade jag hos The Selby.
Nu ska jag sticka till stan här - lunchdax.

Goodlooking Dasha

Svarta byxor, svarta skor, lite leopard upptill, en liten jeansjacka, sjal och Chanel på armen.
Bild: tfs

Bikerchic





Daria Werbowy

Tipsigt!





Har du 2200:- över tycker jag definitivt att du ska slå till på ett par annorlunda
solglasögon från Whyred.

Trentini





Hittade precis de somriga bilderna ovan på snygga Caroline Trentini, från Numéro France Juni/July 09.  
Bilder: tfs

Goodlooking



Dagens look - mönstrad klänning till svartguldig skinnjacka och runda solisar.
Bild: stylesightings

Partyshoes



Designade YSL, hemma hos Julia Restoin-Roitfeld.
Bild: The Selby

Flats



Dree med vän.


Fredagsmusik


Denna låten spelar jag för fullt här hemma nu.

Friday



Fredagar gillas. Har redan hunnit träna och snart blir det stan och lunch.

Dagens inspiration



Dressat med slappt linne, bedårande halsband och slarviga lockar.

Mer Chloë


Hon blir bara snyggare och snyggare Chloë Sevigny. Fortfarande iklädd Chloé-kavaj men denna gången till korta jeansshorts med hög midja.
Bild: tfs

Black beauties



Den kortkorta lilla svarta, skinjacka och nedsläppt lite ruffsigt hår. Himla snyggt, ovan på Byrdie Bell och Julia Restoin-Roitfeld.

Miroslava



Ryska Miroslava är en riktig tuffing med egen stil. I like!
Bild: Garance Dore

Show some skin!



Vaknat



Gick nyss upp, är himlans trött idag. Ikväll ska jag lägga mig tidigt (det lär inte ske med tanke på att jag alltid är pigg på kvällarna).

Redhead





Rödhåriga Vlada i Numero.

12:22



Ska strax sticka till stan och luncha, först måste jag dock fixa till mig lite.

Mer Chloë



Här har vi Chloë igen, i dagens look.
Bild: tfs

GODMORGON



Inatt har jag inte sovit mycket, det var omöjligt att somna igår. Nu ska jag strax bege mig ut i stormen, träning väntar.
Bild: The Selby

Chungtjat





Alexa Chung känns för tillfället hetare än hetast. Hon är en av mina absoluta favoriter så jag är helnöjd. Inte nog med att hon är med i senaste Jalouse så är hon även med i Vogue UK. Spana bara in de inspirerande bilderna ovan...
Bilder: tfs

Ge mig allt, helst nu!






Oj så fint, jag skulle lätt kopiera hela looken rakt av. Väskan är ju ursöt. Go Bosworth säger jag bara, jag vill se mer inspirerande outfits från hennes sida.

Goodlooking



Jag gillar hela looken. Fint!

Beautiful Belle



Jag är väldigt inne på att klippa av mig håret, jag tänker mig page men jag får nog fundera lite på det...

12:24



Natalia Vodianova, Vogue.

Idag är det iaf inte sommar ute. Kallt och storm. Vi som skulle sola hela dan... Det får bli något annat istället.

Leighton i fodral.



Ett lite speciellt fodral på söta Leighton Meester.

Dagens önskelook


Skulle gärna gå klädd i outfiten ovan en fin dag som denna.
Bild: lagarconne

Fina toner



Carlos Miele, resort 08.

Vill ha från acne



Jag vilkl ha acnes fina rutiga skjorta. Skulle passa mig utmärkt i sommar.

Adorable pic


Nu har jag hängt framför datorn ett bra tag men nu blir det strax sängen.
Bild: tfs