Senaste Nicole

Senaste Nicole

Kanske lite stor bikiniöverdel...?!

Enkelt och snyggt

36466-197

Fröken Dunst i snygg och enkel vardagsoutfit.  

Randigt



Randigt är verkligen sàà snyggt. I really like!

Inspirationskälla

36466-211   

Har Kate Bosworth inspirerats av Ashleys outfit eller vad?


Dagens svartvita 1

Dagens svartvita 1


Vilket par

Vilket par

Ännu ett perfect couple...med sin hund sàklart.

Min framtid hoppas jag.

36466-208

Sàhär roligt vill jag ha det med mina vänner i framtiden. Helst i NY oxà.

A lonely girl in Paris

A lonely girl in Paris

Jag har en ledig fredag, huset för mig själv i Paris och ändà sitter jag inne och tittar pà film samtidigt som jag kollar runt pà internet och bloggar. Ska jag ha dàligt samvete? Jag skulle ju kunna vara ute och vara kulturell eller shoppa...Men ibland orkar man inte, ibland vill man bara ta det lungt. Funderar iaf pà att gà och köpa lite glass sen. 

Alltid âr det nàgot...

Alltid âr det nàgot...
Jag tycker ofta att Hilary förstör sina outfits pà nàgot sätt. Som här pà bilden, det skulle vara mycket finare om hon hade skippat huvudbonaden. Jag fôrstàr inte att hon alltid ska ha nàgot pà huvudet...det fôrstôr ofta hennes outfits. Bättre kan hon!

Mina 3 favoritkändisar

36466-205





Nicole Richie, Sienna Miller, Kirsten Dunst är mina absoluta favoritkändisar, delvis för deras inspirerande outfits.


Snyggt Rachel

36466-198

Härlig och ledig outfit. Vill ha allt tack!


Dagens svartvita

Dagens svartvita

Bio imorgon

36466-181

Imorgon hoppas jag pà att gà och se Marie Antoinette, hoppas, hoppas.

Beach 2006, redo?

36466-193

Nepp, jag är inte redo, men jag ska bli, nej jag màste bli.  


Haka pà?

36466-188

De senaste veckorna har hatten prytt flera fashionistas huvuden. Är detta en trend som bör hakas pà tro? Jag känner att jag har lite svàrt för att bära hatt, men nàgon gàng màste man ju lära sig.  


Dagens svartvita igen

36466-187

Denna gàng pà en annan Kate, nämnligen Hudson.

Dagens svartvita

36466-186

Som ni kanske märkt är jag mycket svag för svartvita bilder, mkt fint, här pà lilla Kate Bosworth.


Snyggast outfit?

36466-185

M-K eller Ashley...? Svàrt val, just nu (i denna kyla) âr jag vâldigt inne pà strumpbyxor och kjol eller klânning sà jag skulle nog vâlja M-K:s. Med den tjocka guldkedjan pà armen och de lànga lockarna hângandes âr det ett solklart val fôr mig. Jag gillar dock Ashleys lösa vita linne, guldhalsbandet och skorna. 


Sött

36466-178

Uma Thurman gillar jag, har jag kommit pà. Hâr âr hon vâldigt sôt i hàret och har dessutom en riktigt sôt outfit.

Pà jakt...

36466-179

Jag är pà jakt efter en klänning, liknande Eva Mendes vita pà bilden. Den fàr gärna vara lite kortare och fàr inte vara genomskinlig! Nàgon som har ett tips kanske? 

Röda ballerinaskor, ett màste?


Liksom för mànga andra âr det âven sà fôr mig att jag ibland nâr jag ser en bild bara fàr fôr mig att jag màste ha nàgot. Som dà jag sàg denna bild och genast fick fôr mig att jag bara màste ha ett par rôda ballerinaskor. Tânk vad ett par skor i en rolig fârg kan pigga upp en annars ganska tràkig outfit. Fôr ett tag sedan sàg jag en annan tjej imetron som oxà hade rôda ballerinaskor och det var riktigt snyggt. Jag fàr nog skriva upp det pà min lààànga "màste ha" - lista.

36466-183

Dagens kândisbild

36466-176


Like the picture

36466-170

Gillar verkligen denhär bilden pà Lindsay. Den ser ut som tagen ur en scen i en film tycker jag, med alla skor som stàr uppstaplade sà fint. Kânns lite SATC, bara Carrie som fattas .

Inspiration

36466-16636466-165

Sàhâr vill jag klâ mig
...en svalare dag - I mörka stuprôr, vita bvallerinas, vitt löst linne, koftsjal, svart väska och en hârlig mönstrad sjal som pricken över i:et.  
...en varmare dag - Lôs skjorta med uppvik, korta passande shorts, svart Chanel-väska, lös slapp frisyr och coola solisar.

Hjälp..

Hjâlp mig...
...i helgen ska jag köpa dessa skor men jag har ett litet problem. Jag vill ha bàde svarta och blà. Men jag ska kôpa andra skor oxà sà jag kan bara kôpa ett par. Vilken fârg ska jag ta? Svarta kânns very classy medan blàa âr vâldigt snyggt till jeans, hjälp mig snälla?!   

Go Nicky!

36466-169

Jag har aldrig, och dà menar jag aldrig tyckt om Paris Hiltons stil och detta "var droppen som fick bâgaren att rinna över", vilken hemsk outfit. Att Paris dessutom har sin mer stilfulla syster bredvid sig gôr ju inte saken bâttre, fôr hennes egen del. Nicky har verkligen stil, sârskilt om man jâmfôr med Paris som verkar ha noll koll. Nicky âr mer klassisk och klâr sig gârna i svart, vilket passar henne utmârkt. Men Paris hon klâr sig alltid (nâstintill alltid iaf) fârgglatt och opassande. Go Nicky, hon kan hon!

Bloggkväll ikväll

Ikvâll ska jag ta igen det jag missat, har inte bloggat pà ett tag sà nu âr det dags. Tjing!

Kul att se...

36466-16236466-163

...det gamla radarparet Lindsay Lohan och Nicole Richie tillsammans igen.

Ny hàrfârg

Ny hàrfârg

Vad tycks om Mischas nya hàrfârg?

Skôn outfit

36466-160

Gillar Nicomles outfit hâr. Converseskorna funkar alltid, snygga korta jeansshorts âr ett màste, en lôs skjorta âr skônt pà sommaren och med sjal i hàret, enkelt halsband och stora solglasôgon âr outfiten perfekt.  

Vilken outfit âr mest du av dessa tvà?

36466-15936466-158

Sà JAG!

36466-156

36466-155

Ja, detta âr bara sà jag. Vilken solklar outfit. Ursôt blommig kortârmad tunika med puffârm och knyt. Till det ett par svarta stuprôr och ett par rôda peeptoes, I like! 


36466-154

36466-154

Verkar som detta âr det gulligaste kândisparet. Jag hàller med men det snyggaste âr helt klart Jude och Sienna, om ryktena om att de àterigen âr tillsammans stâmmer.

Helt ok!

36466-153

Jag âr varken nàgot fan av Carmen Electra som person eller hennes klâdstil. Denna outfit fastnade jag ândà fôr pà nàgot sâtt. Den âr vâlmatchad, och den korta skinnjackan gôr hela outfiten tycker jag. Personligen skulle jag aldrig bâra en outfit lik denna men den var ândà helt ok!

En till

36466-146

Denna lila kortârmadeskojortklânning fôll mig i smaken. Med de perfekta skorna och en liten clutch skulle det bli en "riktig" outfit.

Sôt klânning

36466-149

Sôt mônstrad klânning i min favoritfârg grôn.

Sôtaste kândisparet

36466-151


Vilket âr det sôtaste kândisparet tro?


Dagens svartvita

Dagens svartvita


En liten fràga...

Är det nàgon som lâser min blogg, regelbundet?

Just nu...

Just nu...

...kânner jag bara fôr at vara fit infôr beach 2006.

Senaste Mischa

36466-131

Pàvâg till lucnh med mamma och det nya tillskottet. Iklâdd mörkblà stuprôr, vitt linne och sôta platta skor. I handen har hon sjâlvklart den obligatriska vattenflaskan och mobilen fôrtàs.

Dagens svartvita

Dagens svartvita


Sà vad tycks..?

36466-129

Nâr jag ândà âr inne pà Lindsay Lohan kan jag lika gârna fortsâtta lite till. Vad tycks om denna outfit som hon bar pà TRL nyligen? Hon âr verkligen inne pà det dâr med leggings, vilket jag tycker hon passar utmârkt i. Dessa skor tycker jag dock âr bedrôvliga, det âr liksom lite vâl mycket plattà fôr min smak.

Fôr en gàngs skull

Fôr en gàngs skull

Ja, fôr en gàngs skull har Lindsay lyckats pricka in en outfit som jag sjâlv skulle kunna tânka mig att bâra. Svarta stuprôr, vit, sôt ôverdel utan ârmar, snygg vâska, balerinas och enkla accessoarer i form av armband och klocka.


Sààà lyckat!

36466-127

I like, I like, I like! Outfiten âr bara sà lyckad, slapp men ândà sôt. De gràsvarta stuprôrsjeansen, de vita klassiska converse-skorna, vit bas- topp/linne, ursôt, svagt ljusgrà, stickad cape med sôta knappar och en av vàrens màsten: den vita vâskan. Hela outfiten skulle jag vilja ha. Har tidigare haft lite svàrt fôr just Selma Blair men hon âr ju faktiskt riktigt sôt, hon passar dessutom  vâldig bra i sin enkla frissyr.

Gôr mig glad nàgon!

Gôr mig glad

En tràkdag som denna gôr jag allt fôr att fà mig sjâlv pà bâttre humôr. Jag som fôr ovanlighetens skull har en ledig màndag har sjâlvklart blivit sjuk, med huvudvârk, halsont och tâppt nâsa har jag tillbringat dagen i sângen och sà lâr det vâl fortsâtta. Nâr jag âr sjuk blir jag pà dàligt humôr och kânner inte fôr nàgot... Men vissa saker kan pigga upp mig lite. Bla a denna sôta bild pà Nicole. Men endast fôr ungefâr fem sekunder, sedan âr jag lika deppig igen. Just nu vill jag bara vara hemma hos mamma och bli ompysslad, men det âr ju lite làngt att àka hem fràn Paris fôr det, jag skulle antagligen hinna bli frisk innan jag kom hem. Jaja, slutdeppat nu Alexandra...

Hissochdiss - Hilary Duff

36466-123

I like:

* De jeansblàa stuprôrsjeansen
* De stora, svarta solglasôgonen
* Den rosa koftan i sôt modell
* Det lànga halsbandet med en berlock
* Det lôst sittande, vita baslinnet

 I don't like:

* Den uttjatade balenciagavâskan, gàr an i svart men absolut inte i lila!
* The shoes, so boring, jag hade nog satsat pà ett par sôta ballerinas. 


Dagens svartvita

Dagens svartvita


Nya màsten

36466-121

Fôljande ska lâggas till pà min vill ha lista:

* Ett par làga converse, vita?
* En vâska i stôrre modell dâr man fàr plats med masor! 
* Nya solglasôgon, fràgan âr svarta eller bruna?
* En hârlig, stor och sommrig sjal att svepa om sig.

Lyckat

36466-120

Hâr har vi en annan stilren outfit. Reese lyckas verkligen hâr med môrka stuprôrsjeans, vit sôt kofta, svarta solglasôgon, svart vâska och svartvita peeptoes. I like! Jag âr fôr ôvrigt inget fan av Mrs Witherspoons stil (visst klâr hon sig sôtt men...) denna outfit tycker jag verkligen âr lyckad och enkel.

Mina favoritmodeller

Modeller har "alltid" intresserat mig och därför är det svàrt att bara ha en favorit. Jag tycker att mànga är vackra men följande fyra är mina favoriter: 
1. Jessica Stam
Det jag gillar med henne âr hennes lite kaxiga och nonchalanta utséende. Kanske har det med hennes lilla uppnâsa att gôra?



2. Cintia Dicker
Det nyaste tillskottet av mina favoritmodeller. Hennes utséende skiljer sig verkligen fràn mànga andra modellers  i och med hennes orangeröda hàr, fylliga lâppar och frâkniga hy. 

 

3. Caroline Trentini
Nâr man bara ser henne pà catwalken kânns hon ganska tràkig men tack vare att hon har en lite "mystisk" uppsyn fàr det henne att genast bli intresantare. Hennes nätta, och lite frâkniga ansikte âr nàgot jag ocksà gillar starkt.  



4. Heather Marks
Om jag màste vâlja (om jag ABSOLUT màste vâlja) âr detta min favorit. Liksom mànga andra av dagens stôrsta modeller har Heather Marks ett dockliknande ansikte. Hennes ögon âr fantastiska och tillsammans med ôgonbrynen gôr de hela hennes utséende. Det lànga svallande, lite lâtt lockiga hàret och de vâlformade lâpparna passar henne utmârkt.


Sôtt och enkelt. Me like!

Sôtt och enkelt

Denna enkla och klassiska outfit bestàende av svarta stuprôr, en skir, söt löst sittande blus och svarta pumps (som har det lilla extra) som Jate Bosworth bär föll mig utmärkt i smaken. De mörkröda läpparna och den enkla frissyren är som pricken över i:et enligt mig. Me like! 

Fruktansvârt, enligt mig.

36466-108

Vilka hemska outfits. Fôr mig som nâstan alltid brukar  tycka om bàde Nicoles och Mischas outfits, âr detta en STOR besvikelse. Nicoles grôna tâlt och Michas knallblà klânning med rôda detaljer. Jag skulle aldrig ens ha pà mig det om jag fick betalt fôr det!