I högsta laget.

Skyhöga Fendiklackar i röda toner skulle passa fint till en söt liten klänning. Dock lite i högsta laget.
Nu ska jag måla naglarna här.
Bild: Brownsfashion

Kombo



Finfin kombo. Jeans, vit t-shirt med svart tryck och annorlunda lite större kofta till det.

Fredag



Fredagar är nog min favoritdag. Idag var en picknick inplanerad men som det regnar ute blir den nog inte av.

Bildrensning



Ska kolla lite bloggar och annat här. Sedan ska jag ägna resten av kvällen åt att rensa och fixa med alla bilder jag har här på datorn.

Goodlooking Chloë


Chloë lyckas som alltid. Spana även in tjejens skor i bakgrunden - röda Stella McCartney's från förra året.

Lite smått fantastiskt.



hittade bilderna ovan i en mapp här på datorn. Kommer inte ihåg dessa hittades men de är lite smått fantastiska.

Modelmania - Sigrid Ågren



Hela min dag har spenderats i bil och i Helsingborg. Nu väntar jobb, hela natten lång.

Gergeous little Jagger





Lilla Georgia May är med i senaste Vogue Paris

Olivia is the shit.



Goodlooking Palermo. Jag skulle gärna kopiera a hela looken rakt av.

Turkos





Eniko Mihalik, Vogue China

Inspiration



En massa halsband.

13:55



Godmorgon, det blev visst en lååång sovmorgon idag.
På bilden: En glad Rachel Bilson.

Dagens look



Dagens look. Tyvärr kommer jag inte ihåg vart jag hittat bilden men det kan vara hos elle.com.

Beautiful



Mer Haute Couture.

Goodlooking



Spana in snyggingarna ovan bara.

Smakfullt



hur snyggt är det ine med kortkorta tighta klänningar med längre ärm. Enligt min mening, väldigt smakfullt.

Sunday



Tittar på Rachel Zoe project här.

Linchuck





Snyggingen Maryna Linchuck för Numero.

Goodlooking



Klädmässigt kör jag, ikväll, på något liknande Geraldine här på bilden.

Partynight



Nu ska jag rycka upp mig här. Har vilat lite inför kvällens festligheter. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen måste jag ta tag i klädvalsproblemet...

Svartvitt



Kommer inte riktigt ihåg vart jag hittade bilderna ovan men inspirerande är dom.

I like her hair.



Jag gillar Siris hår på bilden. Så ska jag ha det ikväll tror jag.

Male fashionparty



Det visas inte mycket manligt mode i den här bloggen, med undantag för bilderna ovan. Lanvin f/w 09, fotade på Acne Papers launch party av svensken Andreas Larsson. Vackert är bara förnamnet.
Bilder: models.com

Her hair!



Ena stunden är jag inne på att klippa av mitt långa hår och skaffa mig en frisyr liknande Anouck Leperes ovan. Andra stunden vill jag behålla det som det är. Dagen i-landsproblem kan inbland vara svåra att lösa - beslutsångest!

Friday



V Mag

I N S P I R A T I O N



Ljusgrå kavaj med perfekt längd i ämarna, korta shorts, vit slapp tröja och annorlunda halsband till det.

"Let them eat cake"



Idag vill jag bara kolla film och äta sötsaker.

Backstage Chanel



Modellernas stil är ofta inspirerande.

Blonde ambition



Sigrid Ågren, Vogue China.
Bild: models.com

Brillinspiration


Synd att man inte ser så mycket av Jen Brill. Hennes val av kläder är ju himla inspirerande.

Fikafika



Nu ska jag iväg och fika lite med mamma och mina syskon.

Modelmania - Anabela Belikova



Bilder: tfs & google

I like



Vin blev det ikväll, alltid trevligt. Efter det en kvällspromenad. Nu ska jag nog lägga mig och kolla lite film.

Stam is a FENDIgirl.





Fendi hör inte till mina favoriter men Jessica Stam gillas. Bilderna ovan är mina favoriter från f/w kampanjen 09.

Dagens look



Jag hade bytt ut solglasögonen men annars gör Ashley en fullträff.

I love you magazine




Fashionitems



Spana in de Whyredklädda modellernas underbara klänningar och sidbenor.
Bild: stylesightings

Rush



Bilder från australiensiska Rush.

Monday



Godmorgon, idag står en shoppingtur på schemat så här på bloggen lär det inte bli allt för livat.

Dancingtime!



Ikväll ska här dansas.

wishwishwish


Ikväll skulle jag gärna klätt mig i blus från Balenciaga, acnejeans, topshops Louis Vuitton-inspirerade skor och en YSL clutch.

Dagens look

Looken ovan hade passat mig perfekt idag. Dock med mitt eget långa hår.

Nu ska jkag strax decka lite i soffan med popcorn och ladda inför kvällens festligheter.

SnyggoLara


Lara Stone får pynta bloggenlite, nu ska jag sticka till stan och fika med vänner.  

Giovanna



Hur vacker som helst.

Clothingstuff


Klänning - Alexander Wang . Ring - Lanvin . Tröja - Helmut Lang . Kavaj - Alexander Wang . Armband - Nancy Caten . Väska - Alexander McQueen . Klänning - ashish . Linne - T by Wang . Klänning - Balenciaga . Armband - Alyssa Norton . Ringar - Ring Seclectic . Sjal - Alexander McQueen . Kavaj - Elizabeth and James . Linne - Versace . Klänning - See by Chloé . Skor - Louboutin . Tröja - Dries van Noten . Shorts - Alexander Wang .

Kläder: net-a-porter, LaGarconne. matches, browns, mytheresa.

Jag vill se mer!



Ingen modeintresserad har väl undgått svenska Mimmi Söderström för MiuMiu. Jag gillar verkligen väskan hon håller i handen, jag vill se mer.

Spotlight



Klicka på bilden och lyssna på en av mina favoriter just nu.

Omslagsdags med Moss



Kate Moss på ett gammalt Harper's omslag. Så fint så!  

With or wothout red lips?


Söta modellen Taryn Davidson.

Twenty something



Vanessa Traina & Dree Hemingway, Vogue US. Bild: models.com

Dagens önskelook



Lite varmare väder och jag hade gärna sett ut som tjejen på bilden ovan idag.

Hey snyggo!



SnyggoAnja för Numero.

Hennes hår tack.

Hennes hår vill jag ha!

Nu ska jag duscha sen ska jag lägga mig och läsa, imorn börjar jag jobba tidigt.

Dekoration



Tjusigt med fina parfymflaskor, vackra smycken, doftljus, en fin ask och Chanellack.
Bild: The Selby

Backstage



Balmain f/w 09.

Dagens vill ha


Klänning från Humanoid, LaGarconne.

Dagens look



Dagens look på Chung.

Sleeping beauty



Nee nu har jag fastnat framför datorn igen. Skulle ju bara kolla en sak. Nu måste jag bara sova.

Tjusiga damer...



Tjusiga damer med underbara kläder och skor hittade jag hos The Selby.

Sommar



Jag vill ha riktig sommar igen, helst nu!

Löst och slappt



Keira Keira Keira

Dagens inspiration



Bild: Copenhagen streetstyle

Beautiful



En gammal Lanvinkampanj som är alldeles underbar.

Den där Watson.



Hon är ju för söt.

Hello gorgeous!


Bild: tfs

Svall



Sienna Miller är sommarsöt i blommig klänning och sidbena.

Backstage



Jessica Stam, backstage på en plåtning för Vogue China.

Vinvinvin




Förfesten väntar, nu sticker jag.

Partynight tonight...



Ikväll är det partykväll. Ska bli himla trevligt. Jag kör på helsvart men hade inte haft något emot att se ut som snyggoChung på bilden ovan.

Bikinisar



Hos Zimmermann hittade jag ursnygga bikinisar, ge mig nu tack!

LA woman



Nyss hemkommen från jobb och springtur, nu väntar snart kvällens festligheter.

Covertime



Fina omslag finns det gott om, det ovan står fotografen Steven Klein för.
Nu blir det sängen, imorn väntar jobb, löpning och fest.

I like



Slarvigt uppsatt hår, sotiga ögon och röda läppar - I like!
Bild: Garance Dore

Maryna Linchuck - Christian Dior Haute Couture



Nu ska jag sticka till jobbet.

Stunning



Underbara skor med stora och mindre nitar, tillhör Julia Restoin-Roitfeld.
Bild: theselby

No.1.





Ovan har vi den andra favoriten av höstkampanjera änsålänge. Jag gillar att den är i en så höstlik miljö, den lila halsduken på bilden längst ner här måste jg hitta ett budgetalternativ till.

Nu, morgonpromenad i ösregn, trevligt...

Stockholm here I come!


Yes,yes,yes! Jag kom in på det jag sökt till hösten i Stockholm så nu är det bara lägenhet som saknas. Tips emottages gärna!!! Spana förresten in snygga Caroline Trentini ovan.

The Trainas



Vanessa Traina är en av mina favoriter. Roligt att se henne i färg och mönster, i detta fall en klänning designad Balenciaga.
Bild: Jak&Jil

Önskelook


De fina sakerna ovan skulle jag gärna slänga på mig idag. Jeans från Current Elliot, skjorta från acne, väska från Proenza Schouler och Lanvinballerinas. 

No.1.







Chloés präriepräglade höstkampanj gillar jag. Egentligen är jag inte förtjust i själva miljön men kläderna och modellernas hår är underbara.

Covertime



Men så snyggt. Rachel Weisz på framsidan av Harper's Bazaar UK's augustinummer.

Lots of adorable pics to share!



Ikväll har jag fixat och donat med massa bilder som skulle ordnas till lite för att sedan kunna publiceras här på bloggen. Nu känns det som att jag lätt skulle kunna posta tio inlägg på raken. Har massor av fina bilder, som inspirerar mig, att dela med mig av. Imorn ska ni bl.a. få se mina två favoriter av höstkampanjerna än sålänge.

Ring ring!

Ring från Roberto Cavalli finns att klicka hem hos net-a-porter.

Inspiration



Inspiration på hög nivå, från svenska glamour.

Dagens look



Så himla fint. Jag skulle verkligen vilja ha precis allt hon har på sig, fint kombinerat.
Bild: thesartorialist

Bloggpynt



Bedårande bild kan man säga.

Chloë with stars



En stjärnprydd Chloë Sevigny. Bild: tfs

workworkwork



Vitt och krispigt...


...designat Balenciaga finns att klicka hem hos Browns.

The Bag



Lou's väska vill jag ha, nu helst.

Morning



Vackra Diane Krüger.

Goodlooking



Hade jag festat till det ikväll hade jag gärna klätt mig i ovanstående outfit.

Sommarblusar

I min garderob saknar jag söta sommartunikor/blusar som man kan slänga på sig till ett par slitna små jeansshorts. Den ovan från 3.1 Philip Lim går att klicka hm hos LaGarconne.

Paljett



Är du sugen på en paljettlinne tycker jag att du ska ta dig en titt på H&M, jag köpte ett beige för ett tag sen och nu finns det i gråsvart.

Goodlooking



Dagens look, på Ashley Olsen.

Monday



Idag blev det sovmorgon. Hade egentligen tänkt ta morgonpromenad och grejer men det ösregnade. Nu blir det lite häng framför datorn här, sen förhoppningsvis en promenad och senare jobb.

Webshopnews


Lite blandade fina ting från webshopparnas nyheter.

Väska - Nancy Gonzalez, MyTheresa. Sjal - fnubbu, youheshe. Skor - MiuMiu, MyTheresa. Väska - Alexander Wang, LaGarconne. Tröja - 3.1 Philip Lim, LaGarconne. Klänning - Stella McCartney, Browns. Väska - Alexander Wang, La Garconne. Kavaj - See by Chloé, Matches. Linne - Vanessa Bruno, La Garconne. Skor - YSL, net-a-porter. Väska - Balenciaga, MyTheresa. Byxor - Balenciaga, Browns.

Watson



Ikväll blir det filmmys.

Nude


Nudetoner gillas. Ovan från glamour.se

Sunday



Inget solväder ute idag precis. Då kan man vara inne och få lite saker gjorda.

Goodlooking partypeople





Goodlooking





The Hills tjejerna Lauren och Lo.

Bar rygg...


...är himla fint. Här på Daria Werbowy med mycket sidbena och sotiga ögon.

La Jardin







Hillary Rhoda, Numero.

I like!



En vit storskjorta och lite snygga armband - I like.

Now

Nu ska jag sticka ut i eftermiddagssolen. Jackson-favoriterna spelas på hög volym.

The look



Ljusa läppar och nästan vitt nagellack, finfint.

Fin kombo



Något vitt och röda läppar är en fin kombination.

Stone





Lara Stone, Dsquared2

French Vogue




Den lilla vita



Den lilla vita med dragkedja Eniko Mihalik.

More details!



Lite mer detaljer, tjejerna ovan hittade jag hos Copenhagen streetstyle.

Details



Natalia Vodianova Bild: tfs

Summergirls



Ovan; två sommarsöta flickor, inspiration på hög nivå.
Bild: stylesightings

LBD:s





Natasha Poly iklädd lbd:s i Another Magazine.

Creme



Denna inspiration står Anja Rubik och Numero för. Bilder: tfs