White things



Jag vill ha något nytt vitt. Gärna klänningen som Erin Wasson har på sig.

Shoelove



Drömskorna no.1 just nu.

Day 'N' Night




Covertime



Vogue Germany

Rubiks look



Snyggingar! Jag föredrar Anja Rubiks look - svart lös klänning, ruffsig frissyr och en knallig liten Chanel.

Adorable pics



Vlada Roslyakova
Bild: tfs

Aprikoser



Underbart söta skor.

Bbblack



Givenchy, haute couture ss/10.

Goodlooking



Kate Bosworth

Underwear





Kim Noorda, Stella McCartney lingerie.

MOdels





Bilder: tfs & jak&jil

Min favorit





Alexa Chung såklart!
Bilder: tfs

I like!



Fin kofta med små bollar, t-shirt med tryck och slitna jeansshorts gillas.

Beha Chanel


Freja Beha Erichsen, Chanel.
Bilder: tfs

Dagens vill ha



En luvtröja med dragkedja.

Backstage



Karmen Pedaru, backstage hos Pucci.

Rosett



Alexa Chung iklädd beige klänning med lång ärm och pärlbroderad rosett.
Bild: jak&jil


Dagens vill ha


Sött halsband från Servane Gaxotte.
Bild: Browns

Goodlooking





Christine Centenera

Dorothea



Modell: Dorothea Barth Jörgensen

Cover



Anja Rubik, Vogue Korea.

Backstage



Chanel Haute Couture, spring 2010.

Vill ha!



Jag vill gärna ha Chloës fina Opening Ceremony-klänning.

Lighter



Jag vill ha ljusare hår nu, nu, nu!

Hippiechic



Abbey Lee
Bilder: tfs

Goodlooking





Rebecca Minkoff
Bilder: elle.com


Smycken



Fin fina ringar och armband.
Bild: altamira NYC

Torsdag


Bild: tfs

Svartvitt



Topp från Whyred och skor från Kirkwood finns att klicka hem hos Browns.


Eniko





Industrie Magazine, Modell: Eniko Mihalik, Fotograf: Richard Bush.

Se den!



Häromdagen såg jag Sex and The City 2. Den var lite väl lång men för övrigt fantastisk!


Sun Silk


Acnes underbara blus Sun Silk ska jag köpa, hade jag inte redan handlat upp i stort sett alla mina pengar hade jag belönat mig själv nu på en gång.


Goodlooking