Spanat in...

Vi var ju en sväng pa stan och där fanns en massa fina klänningar. Särskilt pa Zara och H&M. Jag spanade bl.a. in en jeansklänning och en annan sommarklänning pa Zara och en benvit klänning i fin modell pa H&M. Sandaler sag jag oxa fina. Jag väntade dock med att köpa nagot för jag har lite beslutsangest... Nu är det snart middag.

Med silver till.

36466-771

När jag fick syn pa bilden ovan, pa copenhagen streetstyle, kom jag att tänka pa att gult faktiskt kan vara ganska fint. Jag använder sällan gult och har aldrig riktigt gillat kulören. Senapsgult, citrongult och ljusgult kan vara fint men absolut inte illgullt eller neongult.
Himla fint var det med silver till som pa bilden.

Kolla in...

...hennes fina klänning. Jag vill ha.
36466-934

Dagens vill ha

36466-954

Idag vill jag gärna ha klänningen ovan fran Temperley.

Dagens önskelook

36466-858

Idag är vädret skapligt sa jag hade gärna burit Kirstens snygga outfit. Hon kan hon... Skorna är ju helt underbara.

Dagens bild

36466-822
Pa grund av köer och annat tog resan längre tid än väntat igar.  Vi kom fram klockan halv tre inatt sa idag var det sovmorgon som gällde. Om en stund ska vi nog ta en sväng om pa stan. Trevligt, trevligt.

S E M E S T E R

36466-851
Nu drar jag snart iväg på semester. Första anhalten är Köln där moster bor och på torsdag bär det av till en av mina favoritstäder- Amsterdam. Det var ett tag sedan jag var där så det ska bli riktigt roligt, jag hoppas att jag kan göra några shoppingfynd. Bilfärden imorgon tar ca 13 timmar så jag laddar upp med filt, kudde, bra låtar i min i-pod och myströja. Jag ska försöka blogga lite under veckan men färre inlägg blir det garanterat.


Dagens bild

36466-914
NU: Fixa låtar och packa inför veckan i Köln och Amsterdam.
SEN:  Ska jag ta en välbehövlig powernap.
SENARE: Jobb för andra gången idag.

Dagens vill ha

Idag vill jag gärna ha en vit söt klänning från TOPSHOP.

36466-909


Fendi lunch

I onsdags anordnades Fendi-lunch. Där fanns en hel del fashionistas i fina outfits att inspireras av. Alla (bortsett från klänningen på näst sista bilden) i svart och vitt, lite blanka tyger förekom och snyggoskor satt på de flestas fötter.  


Dagens vill ha

36466-959

Kjol från DKNY.

Dagens bild

36466-952
Efter jobbet bar det av till skogen för en springtur. Nu sitter jag hemma hos pappa lite för jag ska äta här lite senare. Ikväll är det packning och film som gäller. Börjar även jobba 07 imorgon så allt som ska ordnas får göras idag.

sovasovasova

Om 10 timmar börjar jag jobba så jag antar att det är dags för mig att sova lite snart. Innan jag somnar ska det dock läsas några kapitel.  Godnatt!
36466-867

Dagens önskelook

36466-803
Idag hade jag gärna gåt klädd i jeans, färgglada Converse, beige trench och med paraply i handen för det kan behövas när det titt som tätt öser ner. 

Nu ska jag strax ta en rask skogspromenad och därefter väntar jobbet. Framför mig har jag en helg fylld av jobb, jobb och jobb men sedan är jag ledig en hel vecka och då är det Köln och Amsterdam som gäller.  

Miu Mius's väskor.

36466-730

36466-904

36466-1158

Miuccia Prada kan verkligen dedär med
väskor. Vad jag gillar med Miu Miu's väskor är modellerna (som oftast faller mig i smaken) och när det finns både ett litet handtag så man kan hålla väskan i handen och en längre axelrem.  Jag har ännu nite tröttnat på Miu Miu's Cofferbag och skulle gärna investerat i en sådan om jag hade pengarna. Skulle jag investera i en designerväska skulle det antingen bli en från Miu Miu eller Marc Jacobs.

Dagens bild

36466-928


Många olika armband eller halsband.

36466-838

Det är fint med många olika
armband likaså med halsband  av olika sorter. 


Nu Loka citron/fläder och jordgubbar framför tv-program och därefter film. 

Dagens vill ha

Idag vill jag ha ett par high-heels från T O P S H O P.
36466-912

Nu ska jag duscha sedan ska mamma och jag  ta en promenad.

Kolla in...


36466-870
36466-884


...och inspireras av glada & färgglada Cobrasnaker's.

Nys skor


36466-922

Jag vill ha nya skor, höga ska dom va.

Dagens önskelook

Idag vill jag helst se ut som M-K i svarta stuprör, lös tisha med tryck, ljusgrå lite stor kofta, en massa olika halsband runt halsen, svarta höga peep-toes, hängande hår i mittbena, röda naglar och lite ringar.

36466-882
36466-881



Dagens bild

36466-879
Lily Donaldson

Dagens vill ha

36466-892
Innan min lilla nap, idag vill jag ha fina klänningen från Sophia Kokosalaki.

Jobba på ett och två.

Om lite mindre än två timmar börjar jag jobba för andra gången idag. Long day men imorgon är jag iaf ledig, första gången på åtta dagar. För mig är det inte hälsosamt att gå upp 06:20 fyra dagar i rad men va gör man inte för lite monney. Nu ska jag kolla klart här och sedan får jag väl ta en liten power-nap. Hej sålänge.

Den där blusen...

Att jag aldrig kan glömma den fina, långrandiga blusen med krås från H&M's förra sommarkollektion. Jag hittade den aldrig i någon H&M affär i Paris och sedan glömde jag bort att jag ville ha den men nu hade den suttit fint.

36466-816

Dagens bild & önskelook.

36466-871
 Dagens bild och önskeoutfit i ett.

Karamelligt värre


36466-842

36466-841


Färgglada klänningar, kortkorta och i fina modeller.  Favoriten är den nedersta på självaste Pamela Bellafesta, en av alla våra svenskor som klär sig snyggt och inspirerande. Lilla mamma ska nog få äran att sy något liknande. Det kan bli riktigt finst om jag hittar det perfekta tyget. Nä nu får jag gå och borsta tänderna, sedan väntar boken och därefter tänkte jag somna till min i-pod. Jag börjar jobba sju imorgon så det är väl dags att lägga sig antar jag...

Bilderna hittades här.

Dagens vill ha - mer skor.

36466-905

Idag vill jag ha peep-toes från Marc by Marc Jacobs, så söta så.

Nu ska här hyras film med Em, hoppas att det blir en bra.

It's all about the detalils...

Jovisst stämmer det att det är detaljerna som gör det. På bilden nedan föll jag för ryggringningen och att det var rynkat baktill. Fint och lite annorlunda. Jag köpte ju tyger för et tag sedan så när mamma skulle sy ett linne till mig fick det bli rynkat ibak.
36466-854

Dagens önskelook


36466-890
Jag har nog aldrig tyckt att Liv Tyler har haft någon outfit jag själv skulle vilja bära men den här skulle passa mig bra idag. Svarta ballerinas, svarta tights, prickig klänning med knyt i midjan, kavaj i modell längre och med finfin väska på armne, Inte illa.

Dagens bild

36466-864

Dagens vill ha

36466-906
Jag äger inga stövlar och med detta regnande dag ut och dag in så borde man investera i ett par. Déssa i svart från Marc Jacobs skulle passa utmörkt till mit svarta paraply med stora prickar i gult, grönt och ljusrosa.

Den vita skjortan

Tänk vad man kan göra mycket av den vita skjortan i modell större. Vi vet ju sedan tidigare att Mary-Kate gärna bär större tröjor och skjortor utan något under, möjligtvis med strumpbyxor. Det känns väldigt Mary-Kate och jag tycker definitivt att hon gör det snyggt, hon passar verkligen i det, det är hon helt enkelt. På bilden nedan är det ju ingen vanlig skjortmodell iofs men... Hon får till det med fransväskan från Prada och svarta höga (såklart) stövletter med platå.   

The Sartorialist tjejen har även hon fått till det genom att sätta ett skärp på höften och pryda fötterna med platta gladiatorsandaler.  

På den nedersta bilden ser vi Keira som valt att ha skjortan löst hängande till svarta strumpbyxor och de välanvända stövlarna som verkligen måste vara en av favoriterna. Jag gillar när man adderar något lite grövre, som i detta fall de rejäla stövlarna, till en enkel och slapp outfit.
36466-891
36466-823
36466-883



 

Dagens bild

36466-874

Foto: LUNDLUND

Matchigt och fint...


36466-255
Åå vad jag gillar när det är matchigt och fint. Med Nicoles turkosa klänning i fin modell (lägg märke till bh:n i spets, som även den passar in), matchande headband och solglasögon, massa armband av olika slag kan det knappast bli bättre. Med gul väska och röda naglar bryter det även av lite. Finfint om du frågar mig. 

Dagens vill ha - en downtown bag från YSL.

36466-732
Här hittades den.

Jobb och träning.

36466-1148

Jag kom nyss hem fån jobbet efter att ha jobbat sedan sju imorse. Nu laddar jag med äpple för snart är det dags att träna. internet har krånglat men nu verkar det fungera så ikväll blir det antagligen lite mer bloggande.

Kolla in


36466-784

Mer kolla in. Det få bli en ny kategori som representerar bilder som inspirerar mig på ett eller annat sätt. Den här bilden får mig att vilja ha mitt hår utsläppt med slarviga naturliga lockar. Den småblommiga klänningen är dessutom himla söt. Jag gillar småblommigt överhuvudtaget men det som är extra fint på just den här klänningen är det vita bandet nedtill och att de nederst är ett annat tyg än ovan. Fint, fint.
Bild: Cobrasnake

Dagens önskelook


36466-1209
Idag skulle jag gärna gå klädd i Ellen's outfit med svarta ballerinas, svarta tights, lös svart tunika och med en stor snygg väska i handen. Jag ska iofs bara gå till jobbet men ändå... 

Dagens bild

36466-1180
Urfin make.

Dagens vill ha - ett fodral från Fendi.

36466-733
Lite mer detaljrik är Fendis fodralklänning som jag vill ha idag. 

Härlig kombo.

36466-768

Fint har Köpenhamnstjejen matchat med färgglad rutig halsduk till fin ljusgrå jacka med volym.

36466-1032

36466-1032
Det vita smala har varit med tidigare och det breda armbandet i svart och guld skulle inte heller sitta fel på armen min.

Dagens bild


36466-1287

Bättre sent än aldrig...

Dagens vill ha


36466-1110

Det blev ingen väska, istället blev det ett par skor från favoriten.

Sol, vad är det?


36466-809

Varför kommer aldrig solen fram, jag vill ju sola fram mer fräknar. Nu helst.
Nä,nu ska jag leta upp något som jag vill ha, kanske blir det ännu en väska...

Jeansshorts - ett måste i garderoben.


36466-677

Jeansshorts är något jag saknar i min sommargarderob. Jag äger inga men vill gärna ha ett par. Helst ska de se lite slitna ut som Ashley's. Det som är bra med just jeansshorts (och jeans såklart) är att det passar till allt.  Det är lika fint till en söt topp som till ett vanligt linne. Bra basplagg och ett måste i garderoben.

 36466-124436466-68836466-115336466-22336466-57336466-1263

Dagens önskelook

Kirstens outfits faller jag ofta för. Just idag vill jag gärna se ut som på bilden nedan.
36466-783

Bar Rafael för ELLE

36466-813
36466-812
36466-811

Jag gillar verkligen bildreportaget i amerikanska ELLE där Bar Rafaeli (som jag aldrig riktigt gillat) modellar. Jag gillar att bilderna ser ut att vara tagna av en paparazzifotograf. Hon bär väl inte särskilt snygga kläder men solglasögonen och armbanden är to-die-for.

Nu blir det film.

Tv-kväll


36466-748

Ikväll blir det tv för hela slanten. Från 20-22, därefter blir det en film och sedan sängen för imorgon börjar jag jobba klockan åtta. Jag gillar serier och jag gillar filmer så när jag blir pensionär kommer jag sitta som klistrad framför tv:n på kvällarna, och kanske dagarna ibland. Nu börjar det snart...

Dagens vill ha


36466-752

Linnet har varit med förr, tishan är inte heller dum. Tänk till ett par ljusa jeansshorts...

Dagens bild

36466-1120

Dagens vill ha

36466-1103
T-shirt från Prada med gula dragkedjedetaljer.


Nu är det strax mat, senare blir det träning och därefter Morden i Midsommer- då får det gärna regna, inte innan.

Streetstyle från NY

36466-792 36466-786 36466-788 36466-780

Bland Elle's senaste streetstylebilder från New York hittade jag en hel del inspirerande outfits. De första fyra tjejerna har höga midjan och färgerna gemensamt. Enkelt och syggt. 

Vad de fyra nedersta tjejerna har gemensamt är de mönstrade färgglada och korta klänningarna. Perfekta för en varm sommardag.

36466-791 36466-787 36466-789 36466-779

Knallig tisha

36466-736

När jag såg bilden hos Cobrasnake föll jag direkt för den knalliga t-shirten.

Dagens bild


36466-1277

Något paljettigt

36466-76536466-80036466-102436466-99536466-96036466-1259

Paljetter i all ära men ibland kan det verkligen bli för mycket. Jag minns när man var yngre och skulle fixa egna speciella partytoppar och det klipptes i t-shirts och syddes på paljetter i olika mönster och färger. Inget jag skulle sysselsätta mig med idag, nu är jag mer innefält av paljetter eller små plagg som exempelvis en liten jacka. Det kan vara rtiktigt snyggt och dessutom piffa till den tråkigaste outfit. För den som är lite mer vågad har vi ju annars paljettkjolen, tänk till ett svart enkelt linne (som på bilden ovan), inte illa det. Snyggast tycker jag att det är när oket eller överdelen i en klänning är paljettigt och resten i något annat tyg.

36466-936

Lovely Luella

36466-741
 
36466-740

36466-739

36466-738

Kolla in detta och du längtar till hösten.

Önskelook - solen nästa.


36466-1286
Idag har jag redan hunnit med att jobba lite så nu är jag ledig ända tills på onsdag morgon. Härligt! Strax ska jag ut och sola, tänkte att jag skulle börja på en ny bok. Får se vilken det blir, jag har en hel del att välja på.

S Ö N D A G

Nu ska här snabbstädas (tråkigt men ett nödvändigt måste). Sen ska jag gå till pappa oh äta mat. Senare är det långpromenad med Em och tv som gäller.

36466-808

Dagens vill ha - ännu en väska.


36466-750

Från älskade M by MJ.

Dagens önskelook + skor

36466-770

Idag skulle jag vilja se ut som Kirsten men på fötterna skulle jag valt att ha skor.

Dagens bild

36466-1293

Skippa hatten du oxå Ash.

36466-794

Här tycker jag att Ashley's outfit ser riktigt lovande ut men som vanligt, skippa hatten.

Dagens vill ha

36466-737
Idag vill jag ha gröna Lanvin-flats.

Jag mår illa men jag äter ändå

Nu får jag ta mig i kragen. In i duschen, fräscha till mig och dra mig mot pappa's. Det är middag i form av grillat där om mindre än en timma. Jag får nog skynda mig lite nu. 


I leran med Dior


36466-1235
Vem trampar runt i "festivalleran" med en Dior vintageväska i handen om inte Kate Moss.

Dagens bild

36466-287
Kate Bosworth

Dagens önskelook

36466-1213

Är det inte fint? Jag vill ha allt.

En randig kofta


36466-1169

Det är mycket man vill ha. En randig kofta vore inte fel, gärna i glad färger. Sofi Fahrman hade en jättesöt på sig i gårdagens Sofi's mode repris . Ashleys kofta är inte  dum och inte Siennas heller för den delen, men helst ska den vara i flera färger.  Tips?

36466-1168


Nu
ska jag strax gå till jobbet, men ha en trevlig fredag den 13.

Dagens bild


36466-1045

Kate Bosworth i ljust orangefärgat fodral. Enkelt och fint!

Dagens vill ha - vit söt klänning.

36466-1169
Jag skrev om vitt igår så idag passar det ju bra att jag vill ha en vit klänning. Den är riktigt söt och kommer från See by Chloé.

Önskelook- Nicky.

36466-1233

Idag vill jag se ut om Nicky på bilden. Enkelt och snyggt, tänkt återigen bort hatten för jag gillar inte hattar.

Film, film, film.


36466-1126

Gårdagen spenderades framför tv:n och datorn. Förutom när jag var och hyrde film då. Vi såg bl.a. Hemma bäst (som den heter på svenska) med Sarah Jessica Parker och Matthew McConaughey. Jag har sett den på bio men ja glömmer alltid vad filmerna handlar om så de gjorde inget. Ikväll, efter jobbet, blir det film igen. Denna gång blir det dock en överraskning för då är det Em som hyr.

Något vitt

36466-1274 36466-1283 36466-1253 36466-1194 36466-1018
Jag gillar inte vitt särskilt mycket, antagligen beror det på att jag redan är så blek och att mycket som är vitt är genomskinligt, vilket jag inte gillar. Det är dock väldigt fräscht med vitt och det är särskilt snyggt till svart. Nu har jag kommit på att jag bara måste ha något vitt. Kanske en söt tunika med broderier, en skjortklänning i kort modell, något som är djupt ringat i ryggen eller någon fin klänning.

Dagens vill ha

36466-1104
Idag vill jag ha den söta vita toppen med broderier i glada färger från Tory Burch.

Dagens bild


36466-1218

Det blev visst Mary-Kate igen...

Önskelook

36466-1247
Idag vill jag vara bekvämt klädd. Jag hade inte haft något emot Lindsay's helsvarta outfit. Tänk bort hatten bara för den hade inte jag tagit på mig.

Väskdrömmar

Ikväll är jag riktigt trött så jag ska strax sova och drömma om en fin liten väska. Kanske Nicole's lilla Chanel... Först ska ansiktet tvättas, tänderna borstas och tidningar läsas. Godnatt!
36466-1198

Dagens bild

36466-1016
Jag gillar inte riktigt klänningen men skorna skulle jag inte tacka nej till.

Dagens vill ha

Idag vill jag bl.a. ha en rolig liten nyckelring i form av en robot från Louis Vuitton.
36466-1113

Önskelook

36466-1227

En slapp dag som denna med tråkigt väder skulle jag lika gärna kunna se ut som SJP på bilden ovan.

Kvällens önskeoutfit


36466-548

Såhär hade jag velat se ut ikväll men istället blir det lite annat. NU måste jag skynda mig.

Dagens bild


36466-1289
Jag börjar jobba klockan tre och innan dess ska jag hinna en hel del. Ikväll blir det dessutom utgång så det blir inte så mkt bloggande idag.

Dagens vill ha

Idag vill jag ha Nicole Richies sandals.

36466-1295


36466-1112

Dagens bild

36466-1269

Dagens vill ha

36466-1119
Det gick snabbt. Jag funderade på vad jag saknar för kvällen och kom genast att tänka på ett lip plumper. Det ovan från Urban Decay skulle inte sitta fel.

Önskeoutfit nr 2 för dagen


36466-1051
Ikväll blir det stor födelsedagsfest och jag hade gärna gått dit iklädd outfiten på tjejen ovan. Med färgglad Proenza Schouler kjol, vitt löst linne/t-shirt, svart kort jacka med fina detlajer och höööga peep-toes.
Istället frå det bli svart från topp till tå, det funkar alltid. Nu ska jag äta lite och sen ska naglarna fixas. Först ska jag leta upp något jag skulle vilja ha idag...

Önskelook

36466-1244

Idag vill jag helst se ut som Ashley när jag går till stan och handlar lite nödvändigheter med mamma.

Daens bild

36466-1208

Knalligt och mönstrat!


36466-1210
Nu ska jag snart åka och köpa lite tyger. Hoppas det finns några som faller mig i smaken. Jag vill helst ha någo blommigt, något knaiilgt och något stormönstrat. Jag får se vad jag kan hitta. Wish me luck...

Tunika


36466-1265

Jag skulle vilja ha någon söt färgglad tunika att ha till exempelvis korta jeansshorts. Nicole's på bilden är himla söt. Jag har inte sett någon som fallit mig i smaken men jag får väl leta vidare antar jag.

Önskelook


36466-1207

Idag vill jag se ut såhär.

Dagens bild

36466-1278

J A G


36466-1273
Bild: Cobrasnake (det är alltså inte jag som är på bilden)

Nu är jag ledig hela helgen och på måndag börjar jag jobba klockan tre, härligt. Det blev ett svettigt träningspass men ingen promenad idag. Imorgon måste jag fixa nytt pass och fika med E på stan, kanske ska jag köpa lite tyger oxå som mamma ska få sätta saxen i. Träna ska jag göra på morgonen och filmkväll med Em blir det på kvällen.   

Dagens vill ha - något jag behöver.

36466-1103
Jag behöver en ljus kofta så idag vill jag ha den här från Dagmar.

Väskor på hjärnan.

36466-1100
Väskor, väskor, väskor. Jag har fått väskorhjärnan. Vem har iofs inte det, de finns ju så många fina... För ett tag sedan fick jag syn på den lilla röda quiltade Marc Jacobs väskan på bilden ovan. Den vore inte fel i höst.  

Nu ska jag vila lite, jag är hur trött som helst. Sen ska jag äta, träna, promenera och senare ikväll blir det film.

Önskelook

36466-1240

Hade jag levt ett mer glamouröst liv hade jag gärna gått klädd som Nicole, på bilden ovan, idag. Med jeans från ksubi (f.d tsubi) , mönstrad ärmlös och kort tunika, Balenciaga väska i silvermteallic, vita stora solglasögon och vita kilklackar. Jag brukar inte gilla vita skor, förutom tygskor och sportigare varianter men dessa är helt okej.

Dagens bild


36466-1296
Lindsay för Harper's Bazaar,  vackert.

Gillas inte.

36466-1248 36466-1288 36466-1193
Jag gillar inte den quiltade jackan i varken kort eller längre modell från J Mary som används flitigt av systrarna Olsen. Det är dock roligt att se att ett och samma plagg används flera gånger. Kändisarna brukar ju annars vara väldigt bra på att hela tiden bära nya plagg. Vad tycker du om J Mary jackan?

Nu ska jag sova. Jag börjar jobba 07:00 imorgon men som tur är får jag skjuts så kan jag sova så länge som möjligt.

Dagens vill ha

36466-1151
För att variera mig lite skulle ett par vita solglasögon, i fin modell från Marc Jacobs, sitta fint. Mina svarta D&G och Ray Ban Wayfarers används flitigt. Nya inhandlades i helgen på H&M men när jag kom hem upptäckte jag att de var enorma på mig. Det blev lite Nicole Richie varning men jag ska använda dom ändå för de är fina i mörkbrun nyans.

Nu ska gå och träna sen ska jag äta, gå långpromenad och se på tv. Blogga ska jag oxå hinna med.

Dagens bild

En glad Agnes.

36466-1260

Sjalen

36466-1252
36466-1174

Jag kom nyss hem från jobbet och nu sitter jag här i myskläder och äter vattenmelon, gott gott. Jag kollade runt på lite bilder och upptäckte Emines och Pamelas fina sjal. Någon som vet var man kan få tag på en sådan?

Nununu

Nu ska jag ut på promenad med mamma sen är det jobb som gäller.

Önskeoutfit

36466-1099
Tights/strumpbyxor och en slappa randig tröja skulle passa mig utmärkt idag. Jag vet dock inte riktigt om jag skulle kunna gå i M-K's skyhöga Balenciaga heels men...

Dagens vill ha

Armbandet från Matthew Williamson i finfina färger vill jag helst ha idag. Det skulle få mig på lite bättre humör när det är regnigt och kallt.
36466-1211

Dagens bild

36466-1228
T W I G G Y

Dagens vill ha

36466-1102
Dagens vill ha består av detta mönstade Proenza Schouler-linne som skulle passa perfekt till min nya kjol.

Dagens önskelook

Idag önskar jag att jag såg ut precis som Kate Moss på bilden nedan. Men nyss hemkommen från jobbet sitter jag istället här i myskläder för nu ska har städas klart.

36466-1290

Dagens bild

36466-1297

Listdax


36466-942


Bloggkompensation är tydligen vad som gäller idag. Då kan det passa bra med en lista som hittades hos söta
Sophie

♥ Scarf eller Turban: Måste jag välja tar jag scarfen. Men helst turban-headbandet som faktiskt är en blandning.
♥ Hög klack eller Ballerina: Jag har tröttnat lite på ballerinas så det får bli högklackat.
♥ H&M eller Zara: Svårt val, Zara har alltid ursöta klänningar men trendmässigt är H&M strået vassare.
Kroppsnära eller A-linjeformatTighta fodral är riktigt snyggt men för mig är det fortfarande A-linjeformat som gäller.
♥ Stuprör eller Vida jeans: Jag har ännu inte vant mig vid de vida jeansen och stuprör är himla snyggt.
Pyton eller Leopard: Måste jag välja blir det leopard men jag gillar inte djurmönstrat.
Modeblogg eller Modemagasin: Modemagasin känns lyxigare.
♥ Baddräkt eller Bikini: När det handlar om vad jag har på mig är det bikini som gäller men jag väljer ändå baddräkt Det finns så många snygga och man behöver inte bara ha dem till stranden.
Desperate Housewife eller Sex and the City: Självklart val men visst är DH underhållande.
♥ Svart eller Vitt: Jag gillar inte vitt så även detta val är en självklarthet för mig.
♥ Uppsatt eller Utsläppt: Lös knut är vad jag fastnat för, men jag får inte riktigt till det känns det som.
Guldmetallic eller Silvermetallic: Jag är mer inne på silver just nu.
90-tal eller 80-tal: Inget av det!
♥ Lack eller Läder: Lack får det bli.
Modette eller Elle: Modette är nytt och spännande men Elle är ändå en gammal favorit.
♥ Leggings eller Barbent: Jag gillar leggings.

Nu ska jag titta på film, äta cheeseballs och mörk choklad (inte ihop). Trevlig kväll!

Väsksnack

36466-1279

Det finns saker man tröttnar på men sedan fastnar för igen. Den lilla Chanelväskan är en sådan sak. Tjatigt blev det men nu har jag fastnat för den igen. Den på bilden skulle jag hemskt gäna vilja ha. Svart vore helt perfekt. En investering om det inte vore så att man sparade... Jag behöver en väska i samma storlek men för mindre pris. Jag har himla svårt för att hitta väskor så jag har bestämt mig för att leta i Amsterdam i sommar, där måste jag hitta en fin.

Shopping

36466-925
Igår blev det inget bloggande på grund av heldag i Göteborg. Jag blev inte särskilt imponerad av rean men fyndade ett grått linne och en svart kjol. Färgglatt värre. Även nya tights och solglasögon inhandlades.   

Dagens vill ha

Skön hemmatröja är vad jag vill ha idag. Denna randiga från Splendid vore inte fel, lila är fint.
36466-1171
Idag blir det storstädning för hela slanten. Middag hos pappa, fika hos farmor, träning och tv ska oxå hinnas med.

Dagens bild


36466-1266