23:32



Backstage



...at W A N G.

Sevigny

Då har Chloë vart i farten igen då, iklädd Chloé såklart. Jag skulle gissa på att hon har en stor del av kollektionen i sin ägo.

My sunday



Jag gillar söndagar, denna har spenderats i en park bl.a. Trevligt, trevligt!

Fina saker


kollade igenom webshopparnas nyheter lite snabbt igår och hittade allt fint ovan.

Bilder: net-a-porter, Browns, La Garconne & mytheresa.

Goodlooking



Dagens look - slitna jeansshorts, blommigt upptill och Chanel på axeln. Så fint så.

Sydney



Jag har mina favoritstäder i världen, den ovan är en av dem. Jag trivdes så himla bra i Sydney. Om du inte redan varit där, åk dit!
Bild: stylesightings

Önskelook


Dagens look på Ashley Olsen. Jag gillar det där med basig outfit och färgglad, mönstrad kofta.

Nu ska jag cykla iväg här, idag vill jag ha mer fräknar!

The necklace


Halsbandet är inte dumt alls.
Bild: tfs

Good day



Min morgon har spenderats på gymmet. Härligt att ha dagens träning avklarad. Om en stund blir det picknick ute i solen. Trevlig fredag säger jag bara.

Nude är fint.



En söt liten nudefärgad blåsa.

Cool kids


Alexa Chung med vänner. Bild: tfs

Halva min dag har spenderats i bilen. Skjutsat folk hit och dit, men milen i skogen har hunnits med däremellan. Nu ska jag tydligen åka iväg här igen.
..

Jeansshopping



Jag måste, måste, måste ha ett par nya jeans. Helst ska dom vara tighta och sluta vid ankeln. Jag gillar inte att shoppa jeans men nu måste jag verkligen ha ett par. Får se vad jag kan hitta.

Give me your hair Poly.


Torsdag


Elsapelsa



Elsa Hosk i Backlund.

Goodlooking



Jag hade inte alls aft något emot att se ut som Agyness idag.
Nu - bio!

Adriana does Givenchy



Adriana Lima för Givenchy f/w 09/10. Jag är inte särskilt förtjust i Adriana Lima men jag gillar kampanjen, det känns som att man lyckats få exotiska Adriana att bli mer fashion.
Bild: Jak&Jil

Give me please...



Snyggingar till skor va?

Wednesday



Idag är det tänkt att jag ska fixa lite saker. Ska dock börja dagen med att kolla mina favoriter, sen väntar träning.

In my dreams.



Hemma hos Julia Restoin Roitfeld.
Bild: The Selby

The Dress


Erin Wasson x rvca, La Garconne

Matthew Williamsson's new muse.



Snygga Leigh Lezark är tydligen Matthew Williamsons nya musa.

Summergirl



Jag vill ha allt, särskilt skorna.

Beautiful



Här snackar vi Balmain. Bild: JakandJil

Goodlooking Daria



Jag vill ha precis allt, hela looken.

Sommar



Så himla skönt är det ute idag. Nästan riktig sommar! Bild: tfs

Måndag



Har precis slängt i mig lite frukost, nu blir det träning.

I N S P I R A T I O N



Inspiration från Bosworth.
Bild: tfs

In need


På lördag måste jag verkligen hitta något att ha på min på lillebrors student. Jag har dock igen aning om vad jag vill ha...men troligen en klänning.

Ge mig sommar nu tack!



Jeansshorts, sandaler och något fint upptill. En av mina sommaruniformer.

Pärlprydd klänning



Fin pärlprydd klänning på sockersöta Erin Fetherston.

Backstage...


...hos LV. Vackra färger och tjusiga plagg.
Bild: tfs

I N S P I R A T I O N



Anja Rubik, Numero. Bilder: tfs

A new era.



Imorgon börjar mitt nya liv på riktigt. Såå taggad är jag...
Nu, kolla lite bloggar strax, sängen och The Hills.

Give it to me baby.



Lilla Chloé-skapelsen ovan är alldeles, alldeles underbar.

GO ASH!



Ashley i mörk peruk. Spännande!

Now I'm off.



SnyggoKate i byxdress.

Ge Mig Preen!


Skjorta med fina detaljer på ärmarna hittade jag hos net-a-porter

Chung funkar alltid



Bild: tfs

Details



Sko- och väskspaning på Diane Krüger.

Stockholm och lite annat.


Imorn blir det Stockholmsbesök ända tills på fredag. Jag är i behov av något att ha på mig då min lillebror tar studenten. Jag har för tillfället ingen aning om vad man har på sig på en student, men det ska nog funderas ut.

Sommarklädd



I sommar sportar jag gärna små jeansshorts och rutig lös skjorta. Jag har lite svårt för rutiga skjortor på mig men jag kan nog vänja mig kanske...

En prickig sak i min smak.

Jag brukar inte falla för prickigt men tunikan ovan från Madame à Paris är inte dum.

Korall



Jag hittade ett koralligt omslag. Bild: tfs.

Dagens look



Dagens look, svart passar utmärkt en grå dag som denna.

Like a fairytale





Natalia Vodianova, Vogue.

Jag har redan varit uppe i 4,5 timmar. Jobbade lite imorse, ska kolla lite saker här sen får jag se vad somhänder. Imorgon blir det iaf Sthlm. Ska bli hur roligt som helst.

Goodlooking



Fina tjejen ovan hittade jag hos stylesightings.

B A C K S T A G E



Backstage, Wang f/w 09. Bild: tfs.

Sommarclothes



Baddräkt och shortsdress kanske vore något i sommar!? Shortsdressen har jag redan hittat bara baddräkten som saknas... Fint på många andra men det är nog inget för mig, jag hoppas nog det. Nu, ut på promenad. Har inte rört mig på en vecka.
Bild: asos

Runda solisar?

Runda solglasögon är himla snyggt, men kanske inte stora runda vita... Spana in tjejen med Ray-Bans bakom Alexa. Jag gillar hennes frissyr.

Vackra ting


Jeansskjorta - Current/Elliot, La Garconne. Aprikos t-shirt - Rag & Bone, La Garconne. Batiktopp - Velvet, Browns. Underklädesset - Stella McCartney, net-a-porter. Kavaj - Rag & Bone, La Garconne. Blus - Velvet, net-a-porter. Tröja - acne, La Garconne. SKOR - Surface to air, La Garconne. Clutch - Rika, youheshe. Fransklackar - Louboutin, MyTheresa. Skärp - Riccardo Forconi, My Theresa. Skinnjacka - Stine Goya, La Garconne. Sjal - Stine Goya, youheshe.

FRIDAY



Solen skiner, jag är utvilad, en sväng på stan väntar och det är fredag. Kan det bli bättre?
Bild: tfs

Hello goodlooking!





Bilder: stylesightings

Snart ska jah krypa ner under täcket med senaste Elle.

En låt



Jag har fått en låt på hjärnan. Den ovan, med Britney.

På M-K


Tunna armband, klassisk väska, ringar och en randig lite stor tröja med uppkavlade ärmar, allt på Mary-Kate.

Nu ska jag sticka och fika med underbara vänner.

Tavla med massa Moss?



Sååå snyggt! Jag skulle vilja ha en stor tavla full med massa snygga bilder på Kate Moss. Det kanske man skulle fixa till.

Bloggtips



Du har väl inte missat norskan och New York'bon Hanneli Mustaparta's
blogg?

YES!



Det går bra nu, nästan lite för bra.
Bild: tfs

Chunginspiration


Alexa Chung är absolut en av mina favoriter. Titta bara på bilden ovan, nu måste jag ju bara inhandla en mini-paljett-kjol. Supersnyggt till en enfärgad lite lös t-shirt.

Det är lite tyst på bloggfronten här, iallafall mer tyst än vad det brukar vara. Det är a lot to do just nu men om några dagar så blir det bättring.

Details


Gissa vem snyggingen är i skyhöga klackar med spetsig tå då.., Kate Moss såklart. Jag gillar även de ljusa jeansen med dragkedjor nedtill.

Heidi - Vogue Germany





Heidi Klum hör inte till mina favoriter men Heidi för Tyska Vogues juninummmer, det föll mig i smaken.
Bilder: models.com

Nuuuuu



Nu ska jag strax gå mot tågstationen för att åka till Borås, sista gången idag och jag har en hel del kvar att fixa med innan jag är klar.

Underbara skor...



...får man väl aldrig nog av.
Bild: Jak&Jil

Shorts - hett, hett, hett!



Shorts är ju verkligen på tapeten inför sommaren. Jag gillar Laurens fina shorts på bilden.

Monday - a lot to do.


Idag är schemat fullproppat vill jag lova.

Give me...



...halsbandet och ringe  tack.
Bild: tfs 

Goodlooking girlies!


I N S P I R A T I O N



Turkosgröna nyanser och blanka material, tack för den inspirationen.

Söndag


Jag borde verkligen sätta igång med pluggandet här. Ska bara kolla mina favvobloggar först.
Bild: tfs

Små sommarklänningar.



Fina små sommarklänningar. Bild: stylesightings

Nu ska jag ut och springa, sen plugga lite.

A lot to do.



Ikväll blir det utgång, innan dess har jag dock en massa saker att göra.

Shoetime



Idag ska jag försöka hitta några skor. Kan tänka mig nya Keds, då mina gått sönder lite och kanske ett par sandaler. Får se vad jag kan hitta. Tyvärr blir det inga Kirkwoods, som på bilden...
Bild: JakandJil

Fahrman i finfin sommarkjol.


Sofi Fahrman har blvit haffad av Elle US i New York och på sig har hon en finfin sommarkjol.

Summertime





V swimsuite issue.

Check out!

När jag ser detta blir jag sugen på den lilla svarta, svarta naglar uppsatt hår och lite löst och ruffsigt ifram. Den där Alexa alltså...

Friday



Nu ska jag sminka mig lite snabbt här, ska iväg om en liten stund, var ju bara tvungen att kolla några saker här innan.

I en av favoriterna, Sydney.


Garance Doré har varit i farten igen. I en av mina favoritstäder, Sydney har hon hittat snyggingen ovan.

Give me the look!



Ge mig hela looken tack. Särskilt acnekjolen och de nitprydda ballerinaskorna.
Bild: dn.se

BF jeans



Jag har svårt för detdär med boyfriend-jeans just på mig men på andra kan det vara himla snyggt. Se bara på tjejen ovan!
 Bild: stylesightings

Some Music



R E G N


Plugg och regn, det passar utmärkt bra ihop. Hoppas det regnar hela dagen lång.

Miu Miu part seven.



Vi avslutar dagens bloggande med Miu Miu på omslaget av W.

Miu Miu part six.


Miu Miu's Cofferbag är fortfarande min absoluta drömväska.

Miu Miu part five.









Campaigns, campaigns, campaigns!

Miu Miu part four.



I'm still inlove with this look on Mary-Kate! Väskan gör allt och det är en Miu Miu.

Miu Miu part three.


En fin liten sak som jag gärna skulle ha i min ägo.

Miu Miu part two.


Söt tjej med perfekt lugg iklädd klänning från Miu Miu s/s 08, till det knalliv clutch, fin klocka och massa ringar.

Miu Miu part one



Resten av dagen ska jag bara publicera Miu Miu relaterade inlägg tänkte jag. Har ett par fina bilder på lager... Vi börjar med att par boyfriendjeans och ett par gnistrande Miu Miu skor.
Bild: JakandJil

Hello gorgeous!



Nee nu måste jag sätta igång med pluggandet, en runda på stan var egentligen inplanerad senare idag men det blir inget med det.

Dagens look x 2



I detta blöta väder vill man ju bara slänga på sig mysiga kläder och stövlar. Nicole kör precis på stilen jag snackar om.

Nu ska jag iväg till gymmet, jag måste bli pigg!

GOODmorning


Give me...



...the dress, the clock and the shoes please.

It's Erin!



Spana in skorna och Erin Wasson såklart. Bild från senaste V Magazine.

To grandma's.



Snyggot Kendra Spears i senaste Flair, plåtad av Chad Pittman.

Har suttit i skolan sedan sju, nu ska jag sticka hem och äta frukost.

Dagens vill ha


Söt klänning från lover, LaGaconne.

Beautiful


Lindsay Ellingson iklädd Elie Saab haute couture.

Classic



Dagens look på Mischa Barton.

Enarmad bandit



Rachel Weiz, Blackbook Mag

Monday



Idag ska det hinnas med en hel del.

Dendär Elsa...

 
Den där Elsa är ju en riktig snygging.

Nu GG sen kanske, kanske...


Snart blir det lite Gossip Girl. Sen funderar jag på att sticka och köpa mig en Magnum glass... Får se hur jag gör.

Partykavaj?



Jag rensar på massa bilder nu igen och hittade bl.a. den ovan. Partykavaj kallar jag det.

Dagens look



Enkelt och fint. Vanlig ljus överdel, kofta och enkla jeans som bas. Halsband, fina ballerinas, sjal och kavaj på det.

Scarlett



Jag gillar Scarlett, alla filmer med henne brukar falla mig i smaken. Senast såg jag, Den andra systern Boylen, som iofs var sådär om man jämför med serien The Tudors men..

Volang

 

Volanger är en fin detalj, här på längden på Vanessa Brunos blusar. Finns att klicka hem hos LaGarconne.

Paljetter


Där har vi den igen, den lilla paljettjackan. Jag vill allt ha en... Det bästa är väl att kolla second hand kan jag tro.

Out for a run



Sigrid Ågren Bild: tfs

Paljettjacka



En paljettjacka borde man ha. Det känns som ett måste i garderoben.
Bild: kobran

Webshopsnews



Skor - Balenciaga, Browns. Klänning - 3.1 Philip Lim, net-a-porter. Tröja - acne, matches. Klänning - Vanessa Bruno athé ,LaGarconne. Halsband - Poltock & Walsh, Browns. Väska - Tila March, matches. Sjal - Vanessa Bruno athé, LaGarconne. Ring - Carlee Santarelli, Browns. Väska - Chloé, matches. Shorts - Vivianne Westwood, net-a-porter.

Pjjjj



Tjusiga pjucks har Jak&Jil plåtat.

Goodlooking



OMG så snyggt. Garance Doré har hittat ännu en inspirerande klädd människa till sin samling.

Hey snyggo!



Alexa Chung iklädd Louis Vuitton. Bild: tfs

Tröttast i stan?


Jag förstår inte hur det kan komma sig att jag är så himla trött. Snart blir det sängen och imorgon startar jag dagen med en härlig sovmorgon.