Leotights



Jag har fått för mig att jag vill ha ett par leopardmönstrade tights. Liknande Whitneys på bilden ovan.

Dagens look



Dagens look på snyggingen Caroline Winberg.
Bild: tfs

Dagens vill ha


Old Navy ring.


Vårpynt...


...i form av ett Numero-omslag som pryds av modellen Karmen Pedaru.

Details



Etniskt mönster och beige vårkappa.
Bild: jak&jil

Önskelooken



Dagens önskelook från La Garconnes lookbook.

Dots



Prickiga strumpbyxor gillar jag. Hade det på både julafton och nyår, men dom gick sönder så nu vill jag ha ett pat nya.

Ge mig!



En Chanelväska skulle verkligen inte sitta fel.

Adorable pics



Omslagsdax!
Bild: tfs

Vill ha!



En silvergrå silkig lite oversize kavaj skulle inte vara fel.

Goodlooking



Bild: Mr Newton

Något leopardmönstrat.


Bild:The Sartoialist

Inspiration från Harley Viera Newton







Bilder: The Cobrasnake




Goodlooking



Anja Rubik i dagens helsvarta look med en fin mönstrad sjal runt halsen.

Clutch


Clutchen från Jimmy Choo finns att klicka hem hos net-a-porter

Accessoarer









Färgglatt moderepotage med fokus på acessoarer.
Bilder: tfs

Ballerinashoes



Jag trivs inte så bra i ballerinaskor men jag tycker det är himla fint så i år ska det nog satsas på ett nytt par ändå.

Make


Lördagssnygg



Dagens look på en tjej i Paris.

Proenza



Chloë iklädd underbara Proenza Schouler.

Adorable pics







Magdalena Frackowiak, Numero.

Goodlooking



Chungtime. Jag gillar hela looken.
Bild: tfs

Färgblock


...check out her gorgeous shoes.
Bild: tfs


Drömskor



Dom är inte nya på marknaden men Chloës skor, designade Chloé är ett par av mina drömskor.

Tentaplugg


Happy easter!



Glad påsk!

En av favoriterna.


...jag har mina drömväskor. Ovan är en av favoriterna som jag gärna skulle ha i mina ägor.
Bild: Jak&Jil