Nàgon som provat, ska jag köpa eller inte?

Nàgon som provat, ska jag köpa eller inte?


Dagens kändisbild 1

Dagens kändisbild


Mina favoritparfymer, vilka är era?

36466-123
Elisabeth Arden - Green Tea
Clinique - Happy heart
Isabella Rosselini - Manifesto



En underbar Carrie-outfit

36466-119


En nyklippt Nicole

En nyklippt

Vad tycks?

Sôt rosa klânning

36466-117


Dagens andra kândisbild

36466-116


Dagens kândisbild

Dagens kândisbild


Dagens kândisbild

Dagens kândisbild


Piloterna âr mina : )

Piloterna âr mina : )


Dagens kândisbild 1

36466-112


Ja tack, detta tar jag gärna...

36466-108

fràn www.bananarepublic.com

Sweet dresses



alla fràn FCUK

Väskor pour moi


Vill ha

36466-104

Flatsen âr lovely och kommer fràn Dorothy Perkins, sandaletterna kommer fràn Frenc Connection, men dem skulle jag vilja ha i en annan färg!

Hoppas, hoppas...

36466-99

... pà Dumle pà söndag!

Together or not?

Together or not?

Mmm va gott


Var bara tvungen, är sà sugen pà nàgot gott!

Snyggt Sienna

Snyggt Sienna


Shopping igen...

Shopping igen...

Hmm, efter en veckas shoppande ska jag snart bege mig ut pa Paris gator pà jakt efter den perfekta klänningen och de perfekta skorna. Wish me luck!

Känner att det är dags nu...

Känner att det är dags nu...

att jag bôrjar trâna, hoppas pà finare väder sà fort som möjligt sà jag kan ge mig ut pà powerwalks, vem har lust att promenera i regn och kyla?

Tvà söta klänningar

36466-11036466-111


Snyggt matchat

36466-93

En lite lista

Taget fràn: http://cohens.blogg.se/

Senast sedda film:
Red eye
Senast köpta skiva: Eh...?
Sparar till: En resa
Väntar på: Sommaren
Pålägg som gäller: Smör, bara
Dagens dryck: Vatten
Senaste boken du läste: Burpojken
Senaste maträtten du åt: Pasta med tomatsàs
Senaste klädesplagget du bar: Myskläder
Senaste repliken du yttrade: "Va? Men det är ju bara 1500".
Senaste personen du träffade: Städtanten
Senaste personen du pratade i telefon med: Pappsen
Senaste personen du fick brev av: Mamma
Senaste gången du sov: Inatt
Senaste saken du köpte: En tàgbiljett
Vad har du gjort idag: Städat, tvättat, lagat mat och lekt med lillan
Gillar du svarta kläder: Jadà
Hur tidigt stiger du upp: 8:15
Vilken färg har du på håret: Ljusbrunt med ljusa slingor
Vad har du för färg på ögonen: Gröna
Är du uppväxt i stan eller på landet: Stan
Var har du ont: I ryggen
Kan du stå på händer: Ja
Vad lyssnar du på för musik nu: Ingen just nu
Vad tycker du om idrott: Helt okej
Vad har du för klocka: Ingen för tillfället
Sämsta sport: Längdskidàkning

Dagens kândisbild 2

36466-109


Dagens kândisbild 1

36466-108


Kortisar

36466-107

Liksom Sigrid tycker ja att vi borde fà se fler kampanjer med korta fashionistas som modeller, lovely tycker jag. 

Vill ha fràn hm.



Tog en liten snabbtitt pà HM:s hemsida, detta vill jag ha, fràgan âr om kavajen skulle sitta pà mig som den gôr pà modellen?!

Ännu en söt klänning!

36466-100

Fràn Derek Lam

Söt blus

36466-99


Tvà sôta klânningar i svart

36466-9736466-98


Lovely dress!

36466-96

Twins with style

36466-95

Bàde Ashley och Mary-Kate har lyckats bra hâr, om jag skulle fà vâlja nàgon av dessa tvà outfits skulle jag utan tvekan vâlja M-K:s. Vilken skulle du vâlja?


Ge mig "mössan" tack!

36466-94


Nâsta resa

Dà var det dags fôr resa nr 2. Eftersom barnen hâr i Paris âr lediga fràn skolan i tvà veckor sà har jag en veckas lov nu. Ikvâll flyger jag dârfôr till min moster och stannar dâr en vecka. Det blir alltsà tomt i bloggen en vecka till. Men hàll till godo med dagens bloggande sà lânge.

Tjingeling!

Ursöt klänning.

36466-114

Vem klâr bâst i sina shorts?


Solglasôgon



Nu âr det nâstan bestâmt, det blir ett par pilotbrillor, fràgan âr bara vilka, lutar mest ât ett par klassiska Ray Ban.

En som hakat pà trenden med kleinblâtt.

36466-122

Sàhar vill jag klâ mig i vàr/sommar


Lovely Mischa

36466-9136466-90

Vad tycks om Ashlee fôr amerikanska Elle?

36466-12136466-12036466-11936466-118

Gillar inte...

36466-116

Jessica Simsons nya frisyr, inte alls fint.

Inget bloggande pà massa dagar

Ne, tràkigt men sant. Nu ska jag àka till alperna med min au-pair familj fôr att stanna tills nâsta sôndag. Inte sà kul eftersom jag inte gillar att àka skidor :( men,men... Ska bli tràkigt att inte fà blogga, och tânk vad jag missar mkt i bloggvârlden, pà en vecka och tvà dar, ne fyyy va tràkigt. Dessutom fyllerjag 19 imorn, kul fôdelsedag... eller inte.

//Positiva Alexandra  

Dagens kândisbild

36466-92

Lovely Jessica Stam


alperna och kofta

36466-90

Ska àka till alperna pà Lördag och denna Cacharel kofta skulle passa utmârkt pà mig i alperna : )

Tvà fina klânningar

36466-89


Good Ashley!

36466-87

Tänk vad ett par röda läppar kan fôrândra en outfit, snyggt Ashley!

Detta vâcker STORT ha-begâr

36466-154

Ge mig nu tack.

www.shopbop.com


Dagens kândisbild

36466-149


Ge mig âven dessa.



www.prettyballerinas.com

frostfrench, vill ha.

36466-13636466-134

Vill gârna ha den kortârmade koftan och den ljusgrà làngârmade toppen. 


Vill ha!



Lâste vad Ebba ville ha fràn J.Crew, detta âr vad jag inte skulle tacka nej till. Ge mig nu tack!

Även Kate Moss...

36466-143
har hàrband.

Senaste Lindsay



Lindsay âr inne och shoppar pà Calvin Klein, hennes outfit ser helt okej ut.

Tânk er mig...

36466-145
likt Sarah Jessica Parker, utfôra "sporten" kôra barnvagn pà Paris soliga gator.

Senaste Nicole

36466-14836466-148

Blir riktigt sugen pà att kôpa en poncho !

Utmanad

Dà var det min tur att bli utmanad.

Du skall göra upp en lista på fem konstiga ovanor eller egenheter du har och sedan utmana fem andra bloggare att göra det samma och fortsätta kedjan. De skall även bifoga de här korta reglerna i sitt meddelande. Längst ner i det här inlägget finns en lista över vilka jag utmanar, jag kommer även att gå in på deras bloggar och meddela att de är utmanade.

*Jag âgnar alldeles fôr mycket tid àt att sitta vid datorn och kolla runt pà internet. Om jag sâtter mig màste jag absolut kolla alla mina favoriter, och det âr mànga.
* Jag kollar min mejl, nâstintill, hela tiden.
*Jag har en ovana att aldrig gôra som jag planerat... morgonpromenad, sluta âta godis osv.
*Jag kan inte sluta bita pà naglarna!
 *Nâr jag àker utomlands fôr att shoppa kommer jag in pà ett annat spàr och kôper fel klâder som egentligen inte âr min stil. Nâr jag sedan kommer hem vill jag inte anvânda nàgot av det jag kôpt. 

Jag utmanar:
http://staralfur.blogg.se/

http://victimedelamode.webblogg.se/
http://hedda.blogg.se/index.html
http://emmasgarderob.webblogg.se/index.html

Dagens kândisbild

36466-146

Söt klânning.