HJÄLP, handcreme

Är i stort behov av hjälp! Jag har aldrig, och dà menar jag aldrig, haft torra hânder. Men nu har jag fàtt jättetorra hânder, det beror antagligen pà att det är sà mkt klor i vattnet. Dârfôr màste jag  bara kôpa en bra handcreme, nàgon som har ett tips pà vilken jag kan köpa???


Det ena eller det andra.

Oxfilé eller fläskfilé: Inget av det, âter inte kôtt.
Rökt lax eller gravad lax: Kan inte välja, jag fullkomligt älskar lax i alla dess former.
Kebab eller falafel: Vegetarisk falafel fàr jag väl välja men det är inte speciallt gott.
Salsa eller guacemole: GUACEMOLE, love it!
Grillchips eller sourcreme&onion: Sourcreme&onion, nästan mina favoritchips.
Salt godis eller surt godis: Svàrt val, det gàr inte att välja.
Big Mac eller Mc Feast: Inget av det, är det McDonalds som gäller fàr det bli McFish fôr min del.
Pommes eller klyftpotatis: Gillar inget av det dirékt men det fàr bli klyftpotatis.
Pasta eller potatis: Pasta!
Kött eller fisk: Fisk sàklart, i love.
Gurka eller tomat: Gurka är godast.
Skinka eller kalkon: Inget av det.
Pekingsoppa eller hajfenssoppa: What? 
Pizza eller hamburgare: Pizza, äkta italiensk.


Taget av
http://bman.webblogg.se

Party, party

36466-133


Me like.

36466-131

Gillar verkligen Nicoles outfit hâr , jag vill ha hatten, skjortblusen, armbanden, jeansen och skorna- ALLT (kanske inte vâskan?).

àh vad jag lângtar till sommaren

36466-171

Tânk en solsemester nu, det vore inte dumt, istâllet ska man àka ivâg pà skidsemester, not so nice!

Vadà vit?

Vadà vit?


Den hâr vill jag ha!

Den hâr vill jag ha!


Sôtt Lindsay!

Sôtt Lindsay!

Hâr tycker jag verkligen att Lindsay lyckats (eller ja, stylisten fàr man vâl sâga), sà^sôtt, sà sôtt!

Still friends?

36466-124

Det kan man undra, har inte sett dem tillsammans pà ett tag och dessutom verkar Nicole byta "bästis" ganska ofta.

BIG nono

Jackan!

Inget jag âr avundsjuk pà Hilary.

Omaka

Omaka

Kânns konstigt med Karl Lagerfeld och pà samma bild.

Mischas klânning

Lovely

Klânningen som Mischa bar pà TRL passar verkligen henne, jag skulle inte tackanej till den men fràgan âr om den skulle gôra sig lika bra pà mej?!

Tràkigt men sant

Kan inte uppdatera bloggen fôr det gàr inte att sâtta in bilder :/

SnyggtvM-K Olsen

36466-152

Tânk vad en, exempelvis rôd vâska, kan piffa upp en outfit.

Hatten kunde hon skippat!

36466-155
Enligt mig, inte alls vidare snyggt.

En riktig midsommarklânning

36466-157
Tânk att bâra denna blommiga marâng pà midsommarafton!

Det ena eller det abdra.

Tagit fràn http://victimedelamode.webblogg.se

Ebba von Sydow eller Sofi Fahrman - Svàrt val men ânda lâtt, Ebba von Sydow fôr sâttet och Sofi Fahrman fôr stilen.
Vitt eller svart - Svàrt, helt klart svart!
Gràtt eller brunt - Hmm, brunt passar jag bâst i men gràtt âr vâldigt fint.
Prickigt eller randigt - Randigt sàklart, i love stripes. 
Chloé eller Marc Jacobs - Chloé
Knappar eller rosetter - Inte heller helt lâtt men det fàr bli knappar.
Guld eller Silver - Guld, just nu iaf.
Klânning eller kjol - Klânning.
Rachel Bilson eller Mischa Barton - Det gàr inte att vâlja, ibland âr det den ena ibland ar det den andra.
Rundad eller spetsig sko - Bàde och men màste jag vâlja fàr det bli rundad.

Ge mig nu!

36466-158

Sà sôt!

En riktig Chloè-dröm

36466-154

Tânk att fà bâra denna underbara klânning!

Ska man slà till?

36466-15636466-153
Vet att Juicy Couture âr lite uttjatat, vilket jag iofs inte bryr mig om, dessutom kan jag ju be mormor och morfar att kôpa det nâr de âr i USA. Men jag vet inte, har beslutsàngest. Fârgen âr sà fin och âven modellen, hjâlp! 

Bôrjar dagens bloggande med en bild pà lovely Kate Moss i sôtt paljettlinne

36466-162

Dàligt med uppdatering!

Tràkigt men sant. Har fullt upp har i Paris. Igàr kvâll var det bio, sedan sov jag hos L, idag ska jag jobba klart och sedan ta med mig min packning fôr att tillbringa hela helgen hos L. Pà sôndag kvâll, dà hoppas jag att jag hinner en STOR uppdatering hâr i bloggen! 

Den vill jag ha!

36466-151

Den skulle passa mig utmârkt.

Golden Globe outfits

36466-150

Vilken tycker DU ar finast, vilken outfit skulle du helst burit av dessa?

Nàgon som testat?

36466-13736466-13636466-135

Nàgon som provat sminket fràn Paul & Joe med det ursöta blomstermönstret?

Gàrdagens IKEA inköp.



Detta inhandlades pà IKEA igàr fast i andra färger, för att göra det lite extra mysigt i mitt rum. Jag kôpte även ahlgrens bilar och lantchips pà svenska affären där.
 


Vilken dröm för en smyckefantast som mig!

36466-133

Kanske inte riktigt mina favoritfärger men... Jag är nämnligen inte sà förtjust i rosa förtillfället.

Dagens kändisbilder

36466-12336466-124
Moss, Kate Moss.

Ge mig nu!



Nàgon som provat Lip Fusion läppglanset, funkar de?
àh, mitt juicy tube läppglans i melonsmaken fôrsvann i helgens festande, jag har aldrig tappat nàgot läppglans sà varför skulle jag tappa just det, som var sà bra och dessutom alldeles nytt?
Nàgon som provat Clarins ögoncreme, är den bra? Màste bara ha nagot som fàr bort mina pàsar under ögonen.
Màste även köpa en ny eight our creme, jag glömde min tub hemma, när jag kom till Sephora igàr och skulle köpa den var den självklart slut, typiskt!

Kôpa eller inte kôpa?

36466-12236466-121
Har bôrjat fundera pa solglasôgonkôp fôr vàren och sommaren. Tânkte kôpa ett par pilotbrillor och ett par andra. Nâr det gâller pilotsolglasôgonen âr jag inne pà dessa tvà fràn Ray Ban och Marc Jacobs, men jag kan inte vâlja, vad tycker ni? Är det kanske nàgon som har tips pà nàgra andra man kan köpa?  

Vilken toppenhelg...

Ojojoj, vilken toppenhelg. Fredagskvâllen bôrjade med att vi skulle hjâlpa L:s syster nâr hon och en kompis hade fest. Vi skulle stà i baren och i garderoben. Nervôsa var vi och nervôsare blev vi nâr vi fick reda pà att vi det fanns tvà barer och att vi skulle fà stà lite sjâlva (det skulle trots allt komma 140 personer). I bôrjan var det lite ovant men sedan blev det bara roligare och roligare, det âr inte varje bartender som fàr dricka hur mkt champagne den vill samtidigt som den jobbar! Framàt tre-tiden var festen i full gàng och vi hade jâtteroligt. Det blev dock lite mkt champagne men kul hade vi! Efter att varit kvar sisst av alla pà festen skickades vi in i en taxi och kom hem till L klockan sju pà morgonen. Vilken kanon-kvâll/natt! Nâr ,vi sedan vaknade pa morgonen var vi inte riktigt i toppform. Trôtta, ont i huvudet men pà bra humôr. Vi begav oss till hallarna men dâr var det sà fullt med folk sà vi àkte dârifràn. Sedan gick vi en stund till L:s syster och sedan àkte gah hem fôr att vara barnvakt, senare kom âven L och S  fôr att gôra mig sâllskap.

Idag var det IKEA som gâllde, dâr inhandlades det ljuslyktor, doftljus, olika fôrvaringssaker och en plâd. Kôpte âven lite svenskt godis pà den svenska butiken. Efter IKEA trippen àkte vi hem till P och fikade, vârldens godaste chokladtàrta. Sedan gick jag och S i lite affârer och dârefter àkte jag hem.  

Glômde ju att nâmna mina fynd, ett par bronzebruna hôga sandaletter och Jessica Simpsons skummbodycream. 

Nee, nu vântar sângen pà mig. Tjingeling!

Kirstens outfit

36466-116
36466-115

Gillar inte riktigt Kirstens nya frissyr, hoppas att de âr fôr nàgon filmroll. Hon har iaf hakat pà "leggings-trenden", âr det môjligen en Chloè kofta hon har? Skorna hon har valt till den ôversta outfitten âr verkligen inget fôr mig. I den nedersta outfiten gillar jag dâremot skorna, klânningen och koftan ser ocksà sôta ut.   

skor,skor,skor



Vill ha dessa tre par skor fràn Banana Republic nu till vàren, de skulle passa mig utmârkt!

Stylish Mischa!

36466-114


Vill ha!



Godbitar fràn Tjallamalla, ge mig nu!

Koftan...

36466-113
...den tar jag gârna!

Ser inte detta hârligt ut?

36466-112

SJP - lovely

Sweeet!

36466-9636466-105


Awards season diamond fashion show preview luncheon - Beverly hills

36466-104

Lite blandade outfits!

Guldkedjan, den vill jag ha!

36466-95


Sôta klanningar fràn Viktor é Rolf.

36466-91


Cute t-shirt

36466-90


En "ovanlig" stil av Avril!

36466-18036466-178

Vilken âr finast?



Funderar âven pà att be dem kôpa en bikini, kanske nàgon av dessa?

Funderar...

36466-18836466-187

Att be mormor och morfar kôpa dessa skor fràn Victoria's secret men jag kan inte riktigt bestâmma om jag gillar dom understa eller inte, âr det JAG?

Senaste Nicole

36466-18136466-179
Hur liten âr hon?


Sôt klânning!

Lovely

Inget fôr mig riktigt men ândà.

Not so nice Sienna!

36466-172


"En Marc Jacobs sommaroutfit"

36466-16836466-167


Klânning

36466-16636466-165

Klânning fràn Marc Jacobs, lite tràkig men kan bli en riktig pârla med de râtta acessoarerna! 

Ursôt Marc Jacobs-blus

Ursôt Marc Jacobs-blus

Passar utmârkt till vàren!

USA-TIPS

Jag ar i stort bahov av hjalp! Min mormor och morfar ska aka till USA om ett par veckor och jag ska ge dem en lista pa saker de ska kopa at mig, darfor ar jag i stort behov av tips!!!

Ingen chic otfit av Hilary har inte!

36466-163


Nu ska har uppdateras!

Har precis kommit pa hur saker och ting fungerar pa denna dator som ar pa franska :) sa nu kan jag lagga in bilder och sa, perfekt!

In Paris

Ar alltsa i Paris nu, allt ar bra och nu pratar jag med familjen pa datorn.

Vem har den finaste nyårsblåsan?

36466-16236466-16136466-160

Lindsay, Nicky eller Mischa?

Paris nästa!

Om ca en kvart bär det iväg till flygplatsen, för att sedan resa till Paris, enkelbiljett. Idag ska jag alltså åka till Paris för att stanna drygt ett halvår. Nästa gång jag uppdaterar bloggen sker alltså detta från Paris!

Au revoir!36466-152

Senaste Nicole 2

36466-15536466-154  

36466-153

Senaste Nicole

36466-151


Skön och ledig stil...

36466-145
har Ashlee Simpson på semestern.

Mischa under O.C inspelning

36466-149

36466-148

36466-147

Lila

36466-156

Lindsay passar verkligen utmärkt i lila med sitt nästan svarta hår.

Söta Mischa

36466-154


Ashley Olsen på språng

36466-152


Söt jacka

36466-151

Kiera i söt jacka med pälskrage, väskan och skorna är oxå fina men dendär kortkorta klänningen/kjolen förstår jag inte var hon har fått ifrån.

Party

36466-150
Nicky Hilton i toppform med underlig klänning.

Bild:
www.celebweb.org