Höstfina ting.

När jag var i Borås i helgen hade jag tänkt att fylla på min höstgarderob lite. Just därför hittade jag givetvis inget jag ville ha. Istället soppade jag välbehövliga saker som söta strumpor, vinterns halsduk, ett litet prickigt paraply, massa nagellack i olika kulörer, födelsedagspresenter, ett armband till "varje-dag-armbanden" och strumpbyxor. 

Hade jag haft obegränsat med pengar hade jag utan tvekan klickat hem både det ena och det andra från diverse webshoppar. Hos Browns skulle jag med än gärna beställa den lite annorlunda skinnjackan från Balenciaga, en underbar Chloéklänningen i fin färg och med volanger nedtill, roliga höga peeptoes designade Charlotte Olympia och en ljus liten väska från omtalade Rika. 

Kommentarer
Postat av: yasmine

åhh vilken läcker jacka

Postat av: Alexandra

Ja visst är den riktigt snygg!!

2008-09-12 @ 09:52:37
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se/

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback