Utmaning

Förra veckan blev jag utmanad av söta La Fleur, jag gillar egentligen inte grejen med utmaningar men jag kan ju iallafall berätta några alldagliga saker om mig själv då.

♥ Choklad är enligt mig det godaste som finns. Allt är godast i chokladsmak.

♥ Jag gillar att laga mat och hittar hellre på själv än går efter recept.

♥ När jag bodde i Paris så bodde vi i ett hus av kulturvärde så kollade man ut genom mitt fönster en morgon på helgen så kunde där stå en flock av turister och stirra in på gården.

♥ Stresstålig är jag verkligen men något som ändå stressar mig är att tiden går så snabbt och det kan man ju ändå inte göra någonting åt så det är lite jobbigt.

♥ Jag längtar lite smått efter en mysig vecka, med lillasyster, hos familjen Ivarson-Clerici i Köln i början av december.

♥ Jul kan vara bland det bästa som finns.

♥ Mina drömresmål är Mexiko, Brasilien, New York, Madagaskar och Marrakech.

Den här låten lyssnar jag alltid på när jag springer. Gör så du oxå och du springer som aldrig förr.

Kommentarer
Postat av: La Fleur

Ouiii! Love Choklad här med, svårslaget!:) Låter hur mysigt som helst med en Weekend i Köln! Hoppas att du haft en mysig Tisdag! Stor kraam!

Postat av: Alexandra

Tacktacktack :)

2008-11-13 @ 18:50:32
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se/

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback