Shoppat på resan...

36466-1846




Jag skrev ju för några veckor sedan att jag skulle visa vad jag shoppat på resan. Jag orkar inte visa allt men här en några fynd iaf.
1. Convers - jag skulle kunna köpa hur många som helst.
2. Väska - jag hade ingen brun fin innan så detta var ett bra köp.
3. Grå pumps från Zara med öppen tå - jag ville ha några som inte var så höga, kan vara bra ibland.
4.  Havaianas - kan jag heller aldrig få för många av.
5. Roligt halsband - jag letade efter något speciellt och annorlunda och hittade detta.
6. Rutig tunika -den är finare i verkligheten.
7. Randig söt sommarklänning från Forever 21.
8. Pashminasjal i fin röd nyans.
9. En annan, lite glittrig och blommig sjal.
 
Nu ska jag ge mig ut i regnet och springa, första gången på ca 4 månader, wish me luck... 

Kommentarer
Postat av: Linnea

Pashimnasjalar är himla härliga att svepa om sig regniga dagar som denna :-) Den röda nyansen ser fin ut.

Postat av: Therese

Oh my, det kallar jag shopping:) Finns det något roligare...thi*

2008-03-18 @ 11:09:39
URL: http://thereseblogg.blogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback