Dagens bild

36466-1735

Här har vi en annan favorit, fröken Stam.

Kommentarer
Postat av: Paula

Hejsan!
Paula heter jag och skriver bloggen Andfashion. Jag kommer börja med en kategori som heter My Favourites, och den kommer innehålla dom bloggar som jag läser och tycker är värd att tipsas om. Och din blogg är en av dom, så jag skickar lite frågor till dig och hoppas att du vill svara på dom :) Du kan välja att svara antingen på mail ([email protected]) eller så kan du svara i en kommentar i min blogg. =)
Ha det bra!
Hälsningar Paula

Namn:
Ålder:
Bor:
När började du blogga och varför?
I nästan varje tjejs handväska så finns det alltid någon skönhetspryl, vad hittar man i din?
Favoritplagg:
Favoritprodukt:
Favoritdoft:
Favoritskor:
Hur mycket tid lägger du ner på bloggen varje dag?
Varför tror du att läsarna hänger kvar hos dig?
Vad kommer du aldrig blogga om?
Vad kommer du aldrig att ta på dig?
Vad tycker du är roligast med att blogga?
Vad köpte du senast?
Nämn dina tre favoritbloggar
Vad är ditt bästa, och ditt sämsta köp någonsin?

Postat av: Sassy

Vilken skönhet!

2008-02-25 @ 11:05:07
URL: http://eurotrash.blogg.se/

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback