Rodarte-igt.




Velvet magazine.

Kommentarer
Postat av: Caroline

sagolika bilder!

Postat av: jasmine

VACKERT!

2008-12-20 @ 15:41:17
Postat av: johanhakansson

Hej du. Otroligt fina bilder, verkligen sagolika precis som Caroline skrev!



Nåja,

Du verkar ha koll på det här med bloggande.



Själv är jag en nykomling här inom bloggvärlden, men det verkar som du har skapat en blogg som folk tycker om. Härligt. Mitt tema ligger under fotografering och nu tänkte bara meddela en lite grej:



Jag har ett erbjudande du hade kunnat ge till dina läsare, eller kanske t.o.m. dig själv om du tycker jag är tillräckligt seriös, som en liten julklapp. Länka till min blogg, där har de chansen att få bli modell för en dag, är inte det perfekt med tanke på att det här är en modeblogg? :)



Nu kanske du tycker det är lite löjligt eftersom du själv footar, eller kanske tycker att jag verkar lite ung, men jag har dock en del erfarenheter från en av mina vänner som är bland de topp 30 inom modefotografering i europa. Han har lärt mig mycket, och ja, resten förstår du nog själv.







Men du länkar bara om du känner att det passar dig, hör av dig om du har frågor!,







God jul! :)

2008-12-22 @ 23:06:38
URL: http://johanhakansson.blogg.se/

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback