Dagens vill ha och lite annat.

Idag skulle nattlinnet nedan från TOPSHOP passa mig bra. Jag tror att jag skulle kunna vara vaken dygnet runt. Natten till idag jobbade jag natt och jag var knappt trött, när jag slutade 07:15 på morgonen var jag typ pigg.

36466-1153

Nu till kvällen, ännu
en film avverkad, en ganska bra en blev det idag. Jag och Em är verkligen filmomaner båda två. Imorgon är det bland annat födelsedagsshopping som står på schemat, tyvärr inte till mig utan till lillasyster som fyller 15 på söndag. För övrigt ska jag bl.a. försöka hinna med att fika med en vän på stan, springa långtur i skogen, fixa med bilder och min digitalkamera som har gett upp lite. På kvällen är det nog utgång som gäller. Trevligt!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Shit vilket coolt nattlinne, vill ha! :D

Postat av: Dead

vilket söt tröja! =)

2007-09-08 @ 20:45:59
URL: http://doden.blogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback