Browns tur.

36466-1686

Skulle jag få välja ut fyra klänningar på
Browns webshop skulle de bli dem ovan. (Lite lustigt att alla matchar med varandra).
 
Den översta i ljusgrå kulör kommer från Acne. Den skulle passa utmärkt till vardags´. helst skulle jag velat ha den i svart.
Blommigt är mitt favoritmönster så den småblommiga klänningen med knappar från Junya Watanabe föll jag för på en gång. Tänk till en vinröd kofta, svarta stickade strumpbyxor och svarta stövletter.
Den gråa skimmrande klänningen med knyt nedtill kommer från David Szeto och har varit med förr i bloggen. Det skulle kunna bli en bra partyoutfit med svarta strumpyxor och svarta höga pumps till. 
Även den sista klänningen har varit med förr i bloggen och är designad av svenska Ann-Sofie Back. Jag gillar vinrött och jag gillar "lilla knuten" på mitten.

Kommentarer
Postat av: Anna

Håller med om att den blommiga klänningen är fin liksom Backs jumperklänning.

Postat av: Cheap Timberland

Åh så fin!

2011-10-13 @ 05:58:54
URL: http://www.timberlandtime.com/

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback