Lindsay's tur.

För ett tag sen skrev jag om M-K som, enligt mig, bättrat sig klädmässigt den senaste tiden. Nu är det Lindsay's tur. Jag har aldrig varit något fan av Lindsay's missmatchade och lustiga stil, visst har hon väl haft snygga outfits och men inte överlag. Under den senaste tiden har hon dock haft outfit efter outfit som jag gärna inspireras av. Kolla bara in den svarta outfiten med en touch av orange här . Hon gör tyvärr ofta den stora missen att förstöra exempelvis den ursöta klänningen på bilden nedan med att ha ett par opassande skor, i detta fall ett par Vans.  Eller som här, var hon verkligen tvungen att visa magen, det är verkligen inte snyggt.
36466-817
36466-818

Kommentarer
Postat av: Emma!

den vita klänningen där uppe var ursöt!

Postat av: tillvaron

Jag är av den åsikten att missmatching enkelt kan förhöja en utstyrsel, men detta ska självklart ske inom rimliga ramar. Jag satsar ofta på ett par enkla sneakers ihop med klänning, men precis som du anser jag att Lindsay´s Vans inte riktigt funkar tillsammans med hennes i övrigt docksöta utstyrsel. Dock tycker jag att kontraster är en oerhört grundläggande del inom mode och personlig stil, för utan dom där Vansen hade jag kanske inte ens anmärkt på hennes fina klänning.

2007-05-10 @ 08:18:41
URL: http://tillvaron.blogspot.com
Postat av: Alexandra

Emma!: Ja, är den inte en liten dröm?
tillvaron: Jag håller definitivt med dig om att missmatching kan förhöja en outfit. Det är ju som du skriver att vissa outfits skull man antagligen inte lägga märke till om det inte vore för just missmatchningen. Jag menar dock den typ av missmatchning som jag tycker att man borde undvika såsom färger eller materiel som inte alls passar ihop, och heeelt fel skor till exempelvis en underbart söt klänning. Det är ju inget som säger att man inte kan ha jympaskor till klänning för passar det dressar man ju ner klänningen lite men just till denna outfit tycker jag verkligen att vansen förstör.

2007-05-10 @ 13:13:44
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: Serena

Lindsay Lohans klänning var jätte söt:)

2007-05-10 @ 23:52:36
URL: http://DetSomPassarMig.blogg.se
Postat av: A

Det var ju det som var det coolaste medden outfiten ! Precis så skulle jag ha på mig den klänningen :D /A

2007-05-11 @ 20:51:14
URL: http://belive.blogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback