Kate Moss för Topshop

36466-79036466-79136466-788

Jag kan väl inte påstå att jag blev överväldigad av Kate Moss Topshop-kollektion. Det var inte många plagg jag själv skulle vilja ha. Många plagg liknar sådana man tidigare sett på själva miss Moss men jag hade väl väntat mig lite mer nytt. Ovan är i allafall mina favoriter, och det enda jag egentligen tycker är fint. Liknande klänningar har ju tidigare setts på Kate Moss och eftersom jag inte sett dem i verkligeheten än så vet jag inte om det är några lyckade kopior. Västen är Kate en flitig användare av så det var väl klart att den skulle ingå i kollektionen.

Kommentarer
Postat av: Julia

Gillar klänningen i mitten bäst :)

Postat av: Sara

Jag tyckte om t-shirten med tryck och ett litet K i mitten :) Enda jag skulle kunna tänka mig att lägga ut pengar på.

2007-05-02 @ 14:34:36
URL: http://saranonstop.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Julia:Ja, den är lite häftig.
Sara:Den har jag nog missat.

2007-05-03 @ 10:05:22
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback