Förmågan att se potential i de mest hopplösa plagg.

När jag ser modellen med röda tvättade stuprör och färgglad långkofta tänker jag- "va snyggt, någon liknande kofta skulle man ha och röda jeans är ju inte så dumt egentligen". När jag sedan klickar på shop this look och tittar närmare på koftan ser den förskräcklig ut och jag skulle inte ens ta emot den om jag fick den gratis.

Detta får mig att tänka på, och avundas alla dom som har den där förmågan att se potential i de fulaste och mest hopplösa plagg. Det är just dom som får till det med den där klänningen som du tittade på och skrattade åt eller med det hopplösa plagget som du inte tycker passar till något överhuvudtaget. Ibland kan jag, med många andra ha en liten del av förmågan men inte på lååång väg hela.      


Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback