Allt handlar om detaljer

36466-416 36466-501 36466-522 36466-758 36466-806
Klänningar gillar jag, som ni kanske har märkt och varför inte då lista fem klänningar som egentligen hör hemma i min garderob.

1.
Den korta Alexander Wang-klänningen i perfekt rosa nyans och i två lager med blankt tyg underst och med dolda fickor- två detaljer som jag gillar starkt. Tänk att till detta ha Julie Sandlau-armbandet som gåt ton i ton hängandes runt handleden.
2. Diane Krügers korta stormönstrade (kan det vara Pucci tro?) med bred v-ringning. Denna vore perfekt en ljummen sommarkväll på beachpartyt.
3. Ännu en detalj som jag gillar är när oket (överdelen) och klänningens nedre del är i olika tyger. När det ena är enfärgat och det andra är mönstrat, som på klänningen Kate Moss har på sig på bilden. Just den här skulle jag gärna kopiera rakt av och låta mamma sy till mig.
4. Mischa's gula fodral som är djupt ringad i ryggen, en fjärde detalj som jag gillar.
5. Den omskrivna och speciella klänningen som söta Jeisa Chiminazzo bär.

Ja ovan har vi bevis på att detaljer gör DET.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så sant! Detaljer är grejen! =)

Postat av: Nathalie

gillar verkligen mischas klänning! färgen och modellen är underbara..

2007-05-30 @ 13:04:10
URL: http://www.nenneblogg.blogg.se
Postat av: Alexandra

Amanda: ja det stämmer.
Nathalie: Ja visst är dom det.

2007-06-01 @ 09:08:51
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback