5 saker jag vill ha just nu.


36466-901
Det finns alltid en massa saker man verkligen vill ha och min lista skulle kunna göras milslång men om jag ska välja 5 saker som jag vill ha nu skulle jag välja dessa:

1. Sjalar är riktigt
snyggt, jag är en sjal- och halsduksmänniska. Jag gillar att piffa till en tråkig outfit med en speciell eller färgglad halsduk/sjal. Se bara hur snyggt man kan få till det. Jag ska nog börja samla på sjalar för det är så användbart.  Jag skulle gärna vilja ha den randiga i gult, grått och vitt från Tod's som är på bilden eller Luellas småblommiga men det går bra med billigare varienater oxå.
2. Jag skrev om dom tidigare och jag gör det igen för som är perfekta och jag vill verkligen ha dom. Ja, det är de platta sandalerna från Topshop jag menar. De underbara med stora stenar på som passar både till vardags och finare tillfällen och till klänning, kjol, shorts och byxor. Tänk exempelvis till ett par jeansshorts som dessa från Urban Outfitters, very Ashley.
3. Armbanden har jag oxå skrivit om tidigare och jag gör det gärna igen för dom är så himla söta. Armband har jag alltid gillat och det är min favoritacessoar när det gäller smycken. Jag har redan en rejäl samling armband men man kan aldrig ha för många. Jag skulle gärna förutom dem på bilden vilja ha detta, detta och detta
4.  Den perfekta lilla svarta har jag inte ännu och det känns som att alla ska ha minst en lbd i sin garderob. Det hör liksom till basgarderoben och den ska gå att klä upp till finare tillfällen och kläs ner till vardags. Just den här från See by Chloé är lite för fin för att vara den perfekta lbd:n men det ska vara en ganska enkel klänning som man verkligen trivs i.
5. Jag har skrivit om liknande shoes förut och nu har jag hittat det perfekta paret, dessutom i en billigare prisklass. Dessa från Topshop vore inte alls fel. Nu har jag iofs inte sett dem i verkligheten men jag tror att de är riktigt snygga. Jag vill ha! 


36466-906
  36466-770 36466-888 36466-915
 

Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback