Förvånad...

36466-642 




36466-641




















Då och då tycker ju jag att Lindsay Lohan lyckas när det gäller kläder. Jag är väldigt noggrann med färger och gillar inte att blanda för mkt därför tror jag att denna outfit föll mig i smaken. Tänk att på en solig sommardag bära dessa mörka korta jeansshorts till en lös röd och vitmönstrad skjorta och till detta bära acessoarer som blänkande ballerinaskor, vit enkel och lagom stor väska och bruna fina solglasögon. Nog för att jag inte gillar vita väskor särskilt mycket men Lindsay kommer undan här för det kan inte passa bättre med en vit väska just här.

Kommentarer
Postat av: sara-stina

tycker oxå att det var grymt snyggt. Älskar blusen/tunikan.

Postat av: Alexandra

sara-stina: Ja en riktigt lyckad outfit.

2007-03-09 @ 11:52:37
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback