Dagens önskeoutfit


36466-715
En solig vårdlik dag, som denna, skulle jag gärna ta på mig denna lediga och välmatchade outfit, bestående av:
Svart fcuk jacka, med snygga detaljer som knyt i midjan.
♥ Röd minimarket t-shirt, som jag gärna vill ha.
♥ Vanliga blå stuprör från J Brand.
♥ Vita Converseskor, mina personliga favoriter just nu.
♥ Josef Franks Manhattan-väska från Svenkst Tenn
♥ Svarta stora solglasögon från Le Specs.
Essielack i silverkulör.
♥ Lite klumpigt kedjearmband, även det i silver såklart.

Kommentarer
Postat av: Lisen

Åhhh jag har också trånat efter en smålandskasse från svenskt tenn hur länge som helst! Borde unna mig en snart!

2007-03-22 @ 21:14:36
Postat av: Anonym

Åhhh jag har också trånat efter en smålandskasse från svenskt tenn hur länge som helst! Borde unna mig en snart!

2007-03-22 @ 21:15:21

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback