Tårtletning och frukost...snart.

Nu blir det snart te, till frukosten, mmm. Sedan ska det fixas lite saker och dessutom ska jag kolla in mina favoriter och blogga lite. Väntar förresten med spänning på när det ny modemagasinet Modette ska komma ut. Modetidningar är alltid välkomna. Det var dessutom en spännande blandning av människor som ska arbeta med tidningen. Jag måste även leta upp något recept på en tårta, jag fyller år om några dagar och jag vill ha en riktigt maffig tårta (dock utan ingredienser som grädde, sockerkaksbotten och marsipan). Jag gillar inte tårtor som man köper för jag är ingen "tårttyp" egentligen så därför får jag och mamma göra en egen. Det svåra är bara att jag aldrig kan bestämma mig... Jaja, jag får ta tag i det där snarast.

36466-410

Kommentarer
Postat av: Amanda

Nicole ser underbar ut på den bilden! Klänningen är skitsnygg.

Postat av: Alexandra

Amanda: Ja den är jättefin tycker jag.

2007-02-05 @ 09:54:23
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback