Shopping, jeansklänning och middag!

Shoppingturen idag resulterade i en bh (fick av moster) och ett jättesött hjärta, från indiska, som jag ska hänga mellan mina fönster. Jag hade bestämt att jag inte fick köpa något och självklart hittade jag två klänningar på HM som det verkligen stod Alexandra på. Jag ska prova imorgon om de finns på HM i stan. Som många andra är jag oxå på jakt efter den omtalade jeansklänningen och snälla moster ska köpa den åt mig i Köln (om den finns kvar där) och skicka den till mig. Tack!

Nu ska jag snart äta god middag, mmm. Imorgon blir det en turstan. Kanske klänningsshopping...
  

Kommentarer
Postat av: fashiongurl

åååh lyllos som ska få jeansklänningen, den är så fetch :)

Postat av: Alexandra

Ja, i like it a lot.

2007-02-28 @ 13:38:39
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback