Mina Marc by Marc Jacobs favoriter.

Bland Marc by Marc Jacobs höstkollektion fanns det en hel del plagg att sukta efter och inspireras av. Nedan följer mina favoriter.

♥ Den
mysiga pälsen på Jessica Stam.
♥ Den kortkorta guldklänningen med 3/4-ärm.
♥ Den grå slipovern i modell längre med söta fickor och knyt i midjan.
♥ Den grå tröjan med speciell ringning tillsammans med hög midja.
♥ Min absoluta favorit. Hela outfiten är underbar, bestående av svart klännng under vinrödlila sammetskappa i söt modell, mörkgrå stumpbyxor och finfina stövlar med knytning.
♥ Den grå kortärmade klänningen med gulddetaljer och skärp i midjan.
♥ Den puffiga tubklänningen.

Jag tycker att det är snyggt med ribbstickade strumpbyxor, tjocka stickade sockar och grövre klumpiga skor. Detta var en röd tråd i kollektionen oavsett om outfiten bestod av en nätt klänning eller en maskulinare outfit. Jag gillar kontraster!

36466-50536466-506

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag föll för den lila klänningen med stora volanger, underbar.

Postat av: sus

det er fint med flosshatt=)

2007-02-18 @ 23:18:30
URL: http://moteschmote.blogspot.com/
Postat av: Alexandra

Evelina: Ja den är underbar, fin färg oxå.
sus: Javisst hehe.

2007-02-19 @ 13:46:16
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback