Jag vill ha en "Cocktailring"!

När Sienna var på besök hos Jay Leno igår kom jag på att jag vill ha en ring med en stor sten- en "Cocktail ring". Sienna bar en beige ganska lång klänning (dock inte i min smak) och som acessoarer bar hon ett par ringar med stora svarta stenar. Det var riktigt snyggt! Tänk en helsvart outfit (gärna klänning) och till det en ring med en stor, exempelvis, lila sten. Annars kan man ju tona ner outfiten med att ha en färgad klänning och bära en ring med en svart sten, som Sienna. Skippa dock strassstenar som skimmrar i alla möjliga toner, inte snyggt enligt mig.  
Den svarta ringen nedan kommer från Rachel Leigh och finns att köpa hos shopbop.

36466-419

Kommentarer
Postat av: sara-stina

haha, komiskt! jag tänkte oxå på hur snyggt det var med en XL ring när jag såg henne...

Postat av: Amanda

det kan bli riktigt snyggt om man får till det!

2007-02-01 @ 18:41:23
URL: http://www.amandasstil.blogg.se
Postat av: Alexandra

sara-stina: Ja, det förstår jag för det är ju snyggt:)
Amanda: Ja det kan det verkligen.

2007-02-05 @ 09:52:17
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback