Fyndigt!

Fredagen tillbringades mestadels i bil, det tar ca 4 timmar härifrån till Helsingborg och jag åkte ju med pappa fram och tillbaka så det blev lite "biltid". Vi stannade dock en sväng i Helsingborg eftersom jag var tviungen att titta i lite affärer. Dum som jag är missade jag värsta kapet. Det var ett par skor som jag velat ha sedan tidigt i höstas som var nedsatta till halva priset och jag slog inte till. Jag ångrar mig så! Men,men har man beslutsångest så har man.
Gårdagen bestod av sex timmars bilåkning för då var vi i Halmstad. Där gjorde jag några riktiga fynd måste jag säga. Svarta ballerinas (á la Kate Moss), örhängen, ljuslyktor, pärlor (till armband), ett smyckeskrin, underkläder och en ring. Kanske kommer det lite bilder imorgon.

Nu ska jag sova!

Kommentarer
Postat av: Antonia

helsingborg är så mysigt :)

Postat av: Alexandra

Antonia: Ja, det är vekligen mysigt. Jag gillar den staden.

2007-02-05 @ 13:49:08
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback