Ett fan av Ash...

Stilsäkert.

Jag har alltid haft svårt att bestämma mig för vems stil jag gillar bäst, Ashley's eller M-K's och inte föräns nu har jag insett att det är Ashley's stil jag gillar bäst.  Hennes outfits är verkligen inspirerande, och lätta att ta efter för den som vill det. Visst följer hon trender men hon gör det alltid med en touch av Ashley, vilket är roligt att se. Oavsett vad det är för trend hon anammar är det alltid en speciell "Ashley-look" som genomsyrar den. I outfiten ovan är det trendiga acessoarer, i form av halvturbanen och Wayfarers, som gäller tillsammans med en typisk Ashleyoutfit med mycket svart. Snyggt och avslappnat!

Kommentarer
Postat av: Beatrice

Jag har alltid varit ett fan av Ashleys stil. MK's stil är lite för bohemisk för min smak.

Postat av: Alexandra

Beatrice: Ja, jag tycker att M-K's stil kan kännas lite överdrivet skräpig och missmatchad ibland.

2007-02-11 @ 11:01:24
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback