Senaste Rachel

36466-310
I Rachels första outfit skulle jag gärna vilja ha:

> De röda ballerinaskorna för det är något jag saknar i min garderob. Jag tycker att det är ursnyggt att ha exempelvis svarta kläder och ett par röda skor.
> Det blommiga tunna linnet, sött och passar bra nu i slutet av sommaren.
> Solglasögonen såklart, har dem iofs redan men fina är dom!
> Den svarta, lagom stora Chanelväskan, man kan ju aldrig ha för många väskor. Svarta väskor passar dessutom till mkt.

36466-309

I Rachel andra outfit skulle jag inte tacka nej till:

> De svarta snygga solglasögonen, liknar mina D&G solglasögon ganska mkt faktiskt.
> Den cremefärgade lite längre koftan. Snyggt med långa koftor tycker jag.
> De söta skorna, just för att de är söta och skulle passa utmärkt till min senaste klänning.

Kommentarer
Postat av: Ebba

Hmm tycker att den andra outfiten var snygg upptill, jeansshortsen var lite som om "de här klipper jag av för att jag itne har någonting annat att göra" itne så snyggt när de var så tajta. Men I LOVE koftan!

Postat av: Alexandra

Nej, jag håller med dig. Shoirtsen är inte alls snygga men koftan däremot...

2006-09-02 @ 21:52:21
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: greta the great

Ja ibland skulle man vilja veta var hon köper alla söta kläder, t ex den där koftan var ju helt underbar!

2006-09-04 @ 17:22:52
URL: http://gretasliv.blogg.se
Postat av: Fia

Hon är så söt när hon har mittbena, eller annars också för den delen!

2006-09-05 @ 00:07:06
URL: http://fialutten.blogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback