Listdax

Hittade den här listan hos www.fancydesire.blogg.se.

Senaste impulsköp: Prylar till mitt rum som ljuslyktor och krokar.
Bästa fikat: Något från ett franskt bageri, finns såå mkt gott att välja på.  
Färg du hatar: Just nu, orange.
Någon som gör dej förbannad: Orättvisor!
Så får du motion: Powerwalks och löpning.
Om du var en blomma: Så skulle jag vara en orkidé eller en vallmo.
Det dyraste du äger: Måste nog vara vinterjacka eller tekniska prylar.
Tidigaste barndomsminnet: När jag var i Amsterdam och tappade min sandal i kanalen, tror jag.
Första frågan du ställer till ny bekantskap: Vet inte riktigt...det beror på.
Samlar på: Smycken och skor.
Underskattad grönsak: Avocado
En bil är ett/en: Bra sätt att färdas, längre sträckor.
Pryl du inte kan vara utan: Datorn
Ditt livs aha-upplevelse: Kommer inte riktigt ihåg nu, men jag blev förvånad när jag såg Kylie Minogues Oliver Martinez.
Lyx är: Att kunna göra precis vad man vill.
Tidningar du prenumererar på: Just nu är det Elle, Veckorevyn och Plaza.
Du gör med 100 upphittade kronor: Hyr film och köper någon tidning.
Nån du saknar: Pojkvännen som jag ännu inte har.
När grät du senast: Någon gång förra veckan.
Du tycker det är tantvarning: Att enbart börja använda fotriktiga skor.
När är du gammal: När jag inte längre orkar vara med min familj och hålla igång.

Alltid lika roligt med listor. Nu ska jag städa lite och sedan ska jag göra en liten frukost/lunch/brunch bestående av en omelett á la Alexandra, till det ska jag dricka en stor kopp grönt te med citrus smak, gott!

Kommentarer
Postat av: Betty

Spana in min nya blogg!

Postat av: Alexandra

Oh I will!

2006-09-21 @ 00:01:37
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback