Veckans

Kom precis hem från bion och filmen var underbar. Det var verkligen en Alexandra-film! Jag älskade miljöerna, Andy's förvandling, de höga klackarna, kläderna- allt. Nog om det, nu ska jag istället ägna mig
åt veckans...

Veckans snygging:
Simon Baker - Åhh.
Veckans fashionista:
  Kirsten Dunst - Förklaringen finner du strax här under.
Veckans tidning:
Svenska Glamour - Perfekt blandning, roliga lättsamma artiklar och bra storlek.
Veckans film:
The Devil wears Prada - Så bra, gå och se den du.
Veckans vill ha: Baskern nedan - Så söt och så jag.
Veckans godaste: Skink och solrossallad - Gottgott!
Veckans färg: Svart - Det funkar alltid.
Veckans modell: Doutzen Kroes - Vackert Brigitte Bardot liknande modell.
Veckans blogg:
Evelina's - Hon verkar ha smashing outfits och tränar en hel del.
Veckans tv-programm:
Grey's anatomy - Yes, snart är det dags, då sitter iallafall jag bänkad.

Kommentarer

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback