S K O R

Skor är något jag, och många andra, aldrig kan få nog av. Jag känner alltid att jag behöver ett par nya skor även om jag precis köpt tre par. Just nu vill jag ha ett par nya ankelboots, ridstövelliknande stövlar och partyskor. I de högre prisklasserna finns de underbara skor, jag fastnade bl a för dessa Olivia Morris skoletterna, jag är inte så mkt för mörkblått men svarta vore inte fel. Dessa Prada peep-toes skulle bara se klumpiga ut på mig men de är riktigt snygga. Chloé stövlarna skulle funka, jag gillar att de inte är alltför höga för det passar bra till vardags. Här har vi återigen ett par sandals av den klumpiga modellen från Kors by Michael Kors. Helsvarta Louboutin pee-toes är aldrig fel inte heller kilklackar av samma märke, dock i mörkrött.  På tal om peep-toes, är inte dessa Marc by Marc Jacobs peep-toes ursöta? Gillar man ljusgrått, svart och vill ha en klassisk modell kan man alltid satsa på dessa Louboutins. Modellen på Marc Jacobs ridstövlarna här är helt okej men jag gillar inte att de är blanka. Jag vill verkligen ha dessa, dom är ju helt perfekta och dessutom överkomliga när det gäller priset! När vi ändå är inne på märket Dolce Vita är ju dessa riktigt snygga dom också. Jag kan dock inte riktigt bestämma mig för om jag gillar dessa eller inte... Ballerinas funkar alltid, dock inte ute på vintern, men dessa grå är iaf söta likaså de röda. Vill man ha ett par ljusa skor tycker jag att dessa är underbara men jag gillar inte när det går en rem runt foten. Svarta stövlar från Paul & Joe skulle passa bra i min garderob, jag gillar när de går att matcha till många olika outfits.   

Nej nu får det vara nog, man kan ju sitta i evigheter och titta på alla underbara skor som finns men nu måste jag få lite gjort här. Hej sålänge.  

Kommentarer
Postat av: Felice

Båda Dolce Vita ankelbottsen var hyperläckra. Gillade dessutom deisgnen på den näst sista bilden, em ninget jag skulle ha till vardags precis.

Postat av: Kerstin

Jag svimmar - så många fina skor.

2006-10-24 @ 13:07:38
URL: http://kerstinrosalia.blogspot.com/
Postat av: Camilla

Haha ja du hitta en del... älskar Michael Kors peep toes!
kramar

2006-10-24 @ 18:13:37
URL: http://gladyscamilla.blogg.se
Postat av: Alexandra

Felice:Nej kanske inte till vardags dirékt.
Kerstin: Jag svimmar med dig!
Camilla:Ja dom är supersöta!

2006-10-26 @ 22:24:59
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback