Listdax

Hittade listan nedan hos Vera.

1. Hur ofta tvättar du duschdraperiet?
Det där sköter inte jag.
2. Håller du med om att morgonrocken är ett av de mest nödvändiga plaggen?
Nej.
3. Vilken är ditt favoritöl?
Jag gillar inte öl.
4. Är du rädd för möss?
Ja, gillar inte svansarna, uuh.
5. Vilken hårfärg/ögonfärg skulle du vilja ha om du fick välja?
Hmm..det varierar men just nu vill jag ha gröna ögon och mörkrött hår eller schokladbrunt.
6. Känner du NÅGON som tycker om brysselkål?
Ja många, bland annat mig själv.
7. Brukar du sova middag?
Nono.
8. Har du glasögon?
Nej.
9. Har du körkort?
Nej inte än.
10. Äter du nyttig mat?
Ja, det tycker jag men med vissa undantag då och då.
11. Har du några syskon?
Ja.
12. Kan du vifta på öronen?
Ja faktiskt.
13. När handlade du en BH sist?
Det kommer jag faktiskt inte ihåg just nu, men det var i Paris iaf.
14. Kaffe eller te?
Te, jag gillar verkligen inte kaffe.
15. Vilken sport tittar du helst på på TV förutom hästsport?
Jag tittar inte på hästsport men gärna på fotboll.
16. Har du någonsin haft en lila väska?
Nja, kanske.
17. Har du snickrat något nån gång?
Ja, det har jag allt, man hade väl träslöjd i skolan.
18. Kokar du egen sylt?
Nej, har aldrig provat.
19. Brukar du ha målade naglar?
Ja, man känner sig lite finare då.
20. Staden eller skogen en ledig dag?
Det beror på, skogen för en härlig långpromenad, staden för fika och shopping.

Kommentarer
Postat av: Antonia.

rolig lista :) jag snor den :).

Postat av: Alexandra

Gör så du!

2006-10-26 @ 22:21:57
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback