Listdax

Hittade listan nedan hos Hannah och tänkte att den kan vara rolig att fylla i.

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
"mein Schwänzlein! - Unterdessen" Min lillebrors tyskabok bar den närmaste.
2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Jag når ingenting.
3. Vad var det senaste du såg på TV?
Nyhetsmorgon och nyheterna imorse.
4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
11:30, oj helt fel den är ju bara 11:11.
5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Justin Timberlake.
6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Det var igår när jag var ute och powerwalkade.
7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar.
8. Vad har du på dig?
Nattlinne (fortfarande) och en fleecemyströja.
9. Drömde du något i natt? I så fall - vad?
Jag drömde allt möjligt konstigt, har bara svaga minnen av vad det var.
10. När skrattade du senast?
Igår på kvällen.
11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Ingenting änsålänge, renovering pågår.
12. Har du sett något konstigt på sistone?
Inte vad jag kommer på nu.
13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Rolig och annorlunda.
14. Vilken var den senaste film du såg?
"Att göra en pudel."
15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Oj, den var inte lätt, jag skulle köpa hus, lägenhet, bil, kläder och massa andra nödvändigheter.
16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Jag älskar att klippa och klistra!
17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Jag skulle göra så att ingen skulle behöva vara fattig.
18. Tycker du om att dansa?
Jag älskar att dansa!
19. George Bush?
Vi tycker inte samma saker.
20-21. Vad skulle dina barn heta, pojke resp. flicka?
Flicka Zoë eller Chloé, pojke vet jag inte riktigt just nu.
22. Skulle du nånsin överväga att bo utomlands?
Jag vill bo utomlands, jag ska bo utomlands.
23. Vad vill du att Gud ska säga när du kommer till pärleporten?
Välkommen!

Då var listan avklarad, nu ska jag träna, hej.

Kommentarer
Postat av: Kerstin

Åh, vilken kul lista. JAg tor jag hugger den.

Postat av: Alexandra

Kertsin: Gör så du!

2006-10-19 @ 11:21:03
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback