Det vore inte fel, inte alls.


36466-239

Idag har jag en del att pyssla med. Just nu äter jag faktiskt müsli med skivad banan i till frukost, gott. Sedan ska jag fixa till mig och sticka iväg. Man kan ju inte påsta att det är något härligt höstväder ute dirékt, regn och rusk är det enda jag ser när jag tittar ut genom fönstret. När jag tittade igenom mina bilder lite hittade jag bilden ovan på en semestrande Mischa Barton. Tänk vad skönt det vore att åka iväg till något riktigt varmt ställe nu och efter att man har badat bara dra på sig en färgglad tunika och solglasögon och sedan springa iväg barfota. Åh, vad det skulle passa perfekt i dessa regniga dagar. Nej, nu får jag äta upp min frukost här. Ha en bra dag allihop! 

Kommentarer
Postat av: Line

Åå, det ser herligt ut å kunne gå rundt i solen uten sko. Bor i Norge, og her er det nesten 0 grader allerede. Men, får ikke(inte) gjort noe med det...Anyway, søt blogg du har!


Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback