Charlotte Ronson

Då Nicole Richie var på Charlotte Ronson's Coctail party förra veckan fick jag verkligen upp ögonen för designern. Jag kollade igenom hennes  höstkollektion (?) och plockade ut mina favoriter.

I skoväg vill jag gärna ha dessa stövlar och de underbara skorna hon har på sig på bilden längre ner i min blogg. När det gäller ytterplagg och små chica kavajer/jackor finns det en hel del fina att välja bland. Min favorit är den här korta jackan. Bland överdelar som koftor och söta blusar finns det oxå en och annan som skulle passa mig bra. När det gäller klänningar fanns det knappt några som föll mig i smaken men den här är riktigt söt. Slutlign hittade jag även ett par shorts i jättefin modell med hög midja.

Jag måste medge att det även finns en hel del plagg som inte alls faller mig i smaken, men man kan ju inte tycka att allt är jättesnyggt.  


Kommentarer
Postat av: Lina

Tack för det bra tipset! Verkligen snygga kläder, kanske borde man ta och sy en kopia av nåt av plaggen..?

P.S. Har bestämt att lösenordsskydda min blogg. Lösenord kan fås via mail [email protected] :).

Postat av: Cassie

Underbara kläder!

2006-10-25 @ 21:40:00
URL: http://champagne.blogg.se
Postat av: Alexandra

Lina:Ja, kanske borde man göra det?
Cassie:Japp!

2006-10-26 @ 22:29:47
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback