Go Nicky!

36466-169

Jag har aldrig, och dà menar jag aldrig tyckt om Paris Hiltons stil och detta "var droppen som fick bâgaren att rinna över", vilken hemsk outfit. Att Paris dessutom har sin mer stilfulla syster bredvid sig gôr ju inte saken bâttre, fôr hennes egen del. Nicky har verkligen stil, sârskilt om man jâmfôr med Paris som verkar ha noll koll. Nicky âr mer klassisk och klâr sig gârna i svart, vilket passar henne utmârkt. Men Paris hon klâr sig alltid (nâstintill alltid iaf) fârgglatt och opassande. Go Nicky, hon kan hon!

Kommentarer
Postat av: A

Jag kan hålla med om att Paris inte alltid är vacker :P men å andra sidan så är det ganska uppfriskande med en färgklick som bryter av bland alla tråkiga färger. Också härligt med någon som har en EGEN stil, vilket har blivit väldigt ovanligt bland både "kändisar" och vanliga dödliga (som apar efter de rika och berömda mer än någonsin.)

Förresten så tycker jag man ser Paris på ovanligt många bilder tillsammans med sin syster numera, har hon inga vänner kvar måntro ? :p

2006-05-22 @ 05:33:14
Postat av: Alexandra

A: Ja, du har en poâng i det du skriver...Men Paris kan ju inte ens matcha tilldet pà râtt sâtt, visst lyckas hon men hon misslyckas ocksà. Nee kanske hon inte har nàgra vânner kvar...vem vet!?


Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback