Fôrresten...

Lyckad dag. Sitter hâr och tittar ut genom mina fônster pà ett regningt och gràtt Paris. Det regnar jâmt hâr kânns de som. Jag som skulle gàtt ut och shoppat lite nytt idag. Har verkligen ingen lust alls att gà ut i detta ôsregn. Hur som helst màste jag ut om en stund fôr att kôpa dricka infôr kvâllens festligheter. Nej, hur ska jag se ut i hàret ikvâll? Mitt hàr som lockar sig sà fort det âr fuktigt ute och nu ôsregnar det ju verkligen. Jaja de lôser vâl sig alltid... Visst har man vâl varit ute i ôsregn fôrr och haft lika roligt som vanligt. Kanske bara fôr att man just dà inte riktigt tânkt pà hur man ser ut i hàret!? Nee nu ska jag kolla klart pà Kingdom of heaven. Tjing!

Kommentarer
Postat av: corinne

Har precis funnit din blogg! Härlig läsning!
Har precis samma problem med mitt hår. Lite fukt och blött så blir det lockigt på en gång. Tråkigt när man har stått och blåst det rakt hela morgonen, Suck! Skulle satsa på att göra det stort och lockigt redan från början!

Postat av: Alexandra

Tack, va roligt att hôra!
Visst kan man vâl de men har man sànt hàr vill man ju ha de platt sàklart ;)

2006-03-26 @ 20:37:43
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback