Vem bär den snyggaste outfiten?

36466-292

Nicky eller Paris? Jag tycker faktiskt att Paris har lyckats riktigt bra här, den svarta paljettomlottklänningen har fin modell och med svarta skor, Chanelväskan hängandes på axeln och chanelhalsbandet är outfiten inte dum alls. Men...(ja det finns ett men) Nickys outfit, är enligt mig sötare. Den ursöta vita klänningen faller mig bättre i smaken. Den benvita Balenciagan är däremot inte särskilt snygg till men de enkla silverfärgade sandaletterna och den slappa frissyren med mittbena och lösa lockar passar utmärkt till klänningen. 

 Vad tycker du?

Kommentarer
Postat av: Fia

Paris ser faktiskt ovanligt classy ut, och det säger verkligen en del!

Postat av: Alexandra

Ja, man brukar ju inte direkt beskriva hennes klädstil som classy så det säger som sagt en hel del.

2006-09-02 @ 21:56:01
URL: http://alexandrasfavoriter.webblogg.se
Postat av: alexandra

Jag faller för Nickys stil :)

2006-09-06 @ 22:04:58
URL: http://soulish.webblogg.se

Comments:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-mail:

URL:

Comment:

Trackback